Wednesday, February 25, 2009

MM - These Dreams by Heart *


Well, I know it's already Wednesday, but I'm hoping it's still not too late for MPG to join this week's Music Monday! This would actually be the first time MPG is taking part in a Very Late MM, but like I always tell my peeps, better late than never!

I am still so frustrated with my snail-like internet connection, which has been plaguing both my blogs for the past few days but I know that I'm not the only one suffering the same fate, so that at least gives me some form of comfort. I apologize to my EC droppers for not being able to reciprocate your drops here, but rest assured Mariuca will be back in business once my connection picks up pace again. Meanwhile, I am leaving you with this absolutely beautiful song, which I fell in love with from the moment I first heard it.

Another hit from the wonderful 80s, I give you These Dreams by Heart! A heart-warming number that always makes me believe in love and everything beautiful about it. I hope you will love this song as much as me, happy listening! :)

MPG LOVES

278 comments:

«Oldest   ‹Older   1 – 200 of 278   Newer›   Newest»
Jean Chia,  February 25, 2009 at 1:31 AM

woohoo!! woohoo!! :-D :-D

Jean Chia,  February 25, 2009 at 1:31 AM

me FC!!! yay!!! :-D :-D

Jean Chia,  February 25, 2009 at 1:32 AM

marzie, i kept on refreshing MPG for new post, and almost gto a heart attack when i see this. I quickly click on it but it wouldn't load immediately. I waited for some 10 seconds lar. So stress!!! =-X

Jean Chia,  February 25, 2009 at 1:32 AM

but i am so happy that i've made it!! yay!!! so happy now!!!

Jean Chia,  February 25, 2009 at 1:33 AM

watch me dance, marzie!!! *shaking my booties* ;) :-D 8-) :*

Jean Chia,  February 25, 2009 at 1:33 AM

thank you so much for giving me a chane to be yr FC!! i love it!! and of coz i love you too, woman!!! :* :* :* :* :*

Jean Chia,  February 25, 2009 at 1:36 AM

now i am feeling so happy that even i've been dethroned also nvm. I'll let Ane be the queen for tonight. I'll be back tomorrow. :-D

Jean Chia,  February 25, 2009 at 1:37 AM

ok, now i better get back to my paperworks. Need to finsh it asap. =-X

Recent blog post: Two-In-One

Jean Chia,  February 25, 2009 at 1:37 AM

c ya,marzie! maybe i'll drop by later!! *HUGZ* :* :*

Recent blog post: Two-In-One

Monica,  February 25, 2009 at 2:06 AM

congrats Jean! :'( :'(

Monica,  February 25, 2009 at 2:09 AM

oh yes it makes me believe in love and everything beautiful..I love this song hun!

Mariuca,  February 25, 2009 at 2:11 AM

Ha ha woo hoo Miss Y! :* :*

Mariuca,  February 25, 2009 at 2:11 AM

Jean, finally! And this is a * post too, congrats! :-D :-D :-D

Shemah,  February 25, 2009 at 2:11 AM

*shaking my booty with jeanie*

Recent blog post: Good God!! It's Monday!!

Shemah,  February 25, 2009 at 2:12 AM

congrats jeanie!! :) :)

Recent blog post: Good God!! It's Monday!!

Mariuca,  February 25, 2009 at 2:12 AM

Hola Mon! 8-) 8-)

Phatelara,  February 25, 2009 at 2:12 AM

Congrats Jean!!!! :* :* :*

Recent blog post: Something Smells Fishy

Monica,  February 25, 2009 at 2:12 AM

where's everyone tonight?? :-P

Recent blog post: Photo challenge tag

Shemah,  February 25, 2009 at 2:12 AM

yay!! so fast the video streaming.. Love love Heart Heart!! :* :* :-D :-D

Recent blog post: Good God!! It's Monday!!

Mariuca,  February 25, 2009 at 2:13 AM

He he he he stress sampai tutup mulut smiley LOL!! Good CHOP then Jean! :* :* 8-)

Recent blog post: Scared Silly!

Mariuca,  February 25, 2009 at 2:15 AM

Uwah booties shaking at MPG, best best!!!

Mariuca,  February 25, 2009 at 2:16 AM

Mon, the gang was here earlier, now Ane and Jean left oredi, I think Shemah and Debbs aka Phatelara are still lurking around LOL! ;)

Monica,  February 25, 2009 at 2:17 AM

Mariuca! :* :* :*

Mariuca,  February 25, 2009 at 2:20 AM

Monica! :):):)

Mariuca,  February 25, 2009 at 2:20 AM

Happy for u too Jean YAY YAY! :* :*

Monica,  February 25, 2009 at 2:20 AM

eh how come I didn't receive your reply in my inbox? I refreshed your page only I saw this *DONT_KNOW*

Mariuca,  February 25, 2009 at 2:20 AM

I am enjoying ur dance Jean, go Jean go! 8-) 8-) ;)

Mariuca,  February 25, 2009 at 2:21 AM

Jean, thank u for refreshing nonstop in hopes of a new post, and u did it too, so YAY! :-D :-D

Mariuca,  February 25, 2009 at 2:21 AM

Ahaks! Ane has made a very amazing comeback Jean!! She is now so far ahead lol! =-O =-O :* :*

Mariuca,  February 25, 2009 at 2:22 AM

:* :* Shemah!

Mariuca,  February 25, 2009 at 2:22 AM

Ok Jean, get back to work now, and sweet dreams! :* :*

Mariuca,  February 25, 2009 at 2:24 AM

Did u put ur email add in my comment box Mon? :)

Mariuca,  February 25, 2009 at 2:25 AM

See ya Miss Y! Congrats again for being my FC here woot! :* :*

Mariuca,  February 25, 2009 at 2:25 AM

YAY! I lurve this song Monica, ahhhhhh another forever love song for me! :* :* :-[ ;)

Monica,  February 25, 2009 at 2:26 AM

yes I put yong.monica@yahoo.com aldy

Mariuca,  February 25, 2009 at 2:26 AM

Me too, love HEART! Best sgt! 8-) 8-) :* :*

Monica,  February 25, 2009 at 2:28 AM

or maybe I've to wait? *DONT_KNOW*

Mariuca,  February 25, 2009 at 2:29 AM

Is it stuck in spam Mon? Can receive or not now?

Mariuca,  February 25, 2009 at 2:32 AM

Ah wait a while and see, don panic just yet LOL!

Monica,  February 25, 2009 at 2:44 AM

I ONLY received the one that you said "LOL am sure Gagay will understand, sometimes so hard to keep track of tags and memes yeah?" @ my blog!

Recent blog post: Photo challenge tag

Monica,  February 25, 2009 at 2:45 AM

Now I'm panic again.... hahahhhahaa

Recent blog post: Photo challenge tag

Mariuca,  February 25, 2009 at 2:49 AM

Ohhhhhh that means u are not receiving comments from MY blog right???? Why la like dat? :(:(:(

Mariuca,  February 25, 2009 at 2:49 AM

Ha ha ha haha me too panicking for u la Mon!!!!!!

Monica,  February 25, 2009 at 2:52 AM

I'm replying this from email...

Monica,  February 25, 2009 at 2:55 AM

ahhhh now ok aldy! I can see my comments here! hahahah...*almost pengsan*

Mariuca,  February 25, 2009 at 2:55 AM

I see u here Mon!

Mariuca,  February 25, 2009 at 2:56 AM

YAY!!! I got this Mon, so are we in the clear? WOO HOO!!!!

Mariuca,  February 25, 2009 at 2:58 AM

Ha ha ha yay! All’s well in Mon’s world again! :)

Monica,  February 25, 2009 at 2:59 AM

imagine I've to come here refresh your page all the time and check whether my comments appear or not..haha!

Mariuca,  February 25, 2009 at 3:03 AM

Dats why la, so u happy now can reply by email? ;)

Monica,  February 25, 2009 at 3:19 AM

yes now I can...very strange la sometimes can sometimes cannot *DONT_KNOW*

Recent blog post: Photo challenge tag

Monica,  February 25, 2009 at 3:20 AM

# Ane (156)
# Jean Chia (78)
# Phatelara (55)
# Shemah (45)
# LadyJava (39)
# Monica (14) =-O =-O

Recent blog post: Photo challenge tag

Mariuca,  February 25, 2009 at 3:22 AM

Strange but good he hehe!!! Nemind, now can relaxi taxi oredi LOL!

Mariuca,  February 25, 2009 at 3:24 AM

He he he, thanks Mon! Hope to see u on my TCM list at both blogs! :)

Ane,  February 25, 2009 at 3:26 AM

Congrats for being FC again Jean! :)

Ane,  February 25, 2009 at 3:26 AM

Yay for you! :)

Ane,  February 25, 2009 at 3:27 AM

Hey Marzie, Am back with my big mug of coffee! :)

Monica,  February 25, 2009 at 3:27 AM

hahahha...relaxi taxi indeed! ;)

Mariuca,  February 25, 2009 at 3:28 AM

Hey Ane, u’re back!

Mariuca,  February 25, 2009 at 3:29 AM

Msgs from JS is it Debbs???

Mariuca,  February 25, 2009 at 3:30 AM

Oooooh Ane is on a mission! ;)

Mariuca,  February 25, 2009 at 3:32 AM

He he! Goes to show how much I love the sitcom Friends..u remember that episode with relaxi taxi? He he!

Ane,  February 25, 2009 at 3:51 AM

Oh, so this is what this song is called! =-O :-D

Ane,  February 25, 2009 at 3:52 AM

OMG Marzie, I swear! =-O We are sooo MUSIC SISTERS! :-D

Ane,  February 25, 2009 at 3:52 AM

I soo love this song! :-D

Ane,  February 25, 2009 at 3:53 AM

OMG! Memories are just flooding back! :-D

Ane,  February 25, 2009 at 3:53 AM

:'( :'( :'( :'( :) :) :) :) ;) ;) ;) Happy tears Marzie, Happy Tears! ;) :'(

Ane,  February 25, 2009 at 3:55 AM

Playing it again Marzie! ;)

Ane,  February 25, 2009 at 3:55 AM

I am such an 80's girl! :) :-D 8-)

Mariuca,  February 25, 2009 at 3:55 AM

That’s the title Ane! ;)

Ane,  February 25, 2009 at 3:57 AM

Oooh, definitely need a dancing smiley here! ;)

Mariuca,  February 25, 2009 at 3:58 AM

SERIOUSLY Ane??? U oso heart this HEART song????

Ane,  February 25, 2009 at 3:58 AM

Yay! Marzie, all thanks to your magic flying carpet! ;)

Mariuca,  February 25, 2009 at 3:58 AM

YAY! I oso love the words to this song Ane! :)

Ane,  February 25, 2009 at 3:58 AM

Yep, Am back to protect my throne! ;)

Mariuca,  February 25, 2009 at 4:00 AM

Yay, enjoy the song kay Ane? :)

Mariuca,  February 25, 2009 at 4:00 AM

Bittersweet memories for me Ane when it comes to this song but I still love this number! :)

Mariuca,  February 25, 2009 at 4:00 AM

Me too me too! Stuck in the 80s, that’s what I am! ;)

Ane,  February 25, 2009 at 4:00 AM

Hey Mon! everything fine with email notifications now?

Ane,  February 25, 2009 at 4:01 AM

I am! :) lol! :)

Mariuca,  February 25, 2009 at 4:01 AM

Welcome Ane, can I have my magic carpet back now? ;)

Monica,  February 25, 2009 at 4:16 AM

yes Ane! I'm replying from email now...woo-hoo!

Monica,  February 25, 2009 at 4:29 AM

same here Debbs! now only I receive all the msgs from 3am! so strange eh...

Mariuca,  February 25, 2009 at 4:34 AM

Ok ladies, I’m off to do some real work now LOL! Thanks all for coming by today and I’ll see u later kay? Good night! :)

Phatelara,  February 25, 2009 at 4:41 AM

Yup from JS, since am using Yahoo, so slow la. Lagging ni. :P I think that's why Mon's email notifications tak sampai2 lagi.

Ane,  February 25, 2009 at 4:54 AM

seriously Marzie! ;) I soo heart this song, it brings back a bit of sad, heart breaking memories, but I still love it! ;)

Ane,  February 25, 2009 at 4:54 AM

Waaah! Me too Marzie! :*

Ane,  February 25, 2009 at 5:00 AM

I am loving it Marzie! :)

Ane,  February 25, 2009 at 5:01 AM

Ok GP! :) Thanks again! I'll borrow it again when I need to do a bit of
flying to the top! :) hehe

Ane,  February 25, 2009 at 5:09 AM

Lucas also loved the song Marzie, he kept swaying his head to the music and watched the video till the end... :)

Ane,  February 25, 2009 at 5:09 AM

I'm thinking maybe he's also into 80's music, since mostly that's what he hears from me as well! ;) :) :-D

Ane,  February 25, 2009 at 5:21 AM

Yay! finally Mon! :)

Ane,  February 25, 2009 at 5:25 AM

nytynyt GP! :)

Monica,  February 25, 2009 at 5:25 AM

omg Debbs can you imagine i receive this at 5.25am?! so slow la :-(

Ane,  February 25, 2009 at 5:27 AM

nytynyt to you too Debb and to you too Mon! :)

Bintang,  February 25, 2009 at 8:19 AM

Lagu masa darjah dua... :-D

Recent blog post: Music Monday: Angry Again by Megadeth

LadyJava,  February 25, 2009 at 10:52 AM

OMG! I love this song dearie!!
I heart HEART!

LadyJava,  February 25, 2009 at 10:54 AM

OMG!!! I'm dissappearing here in terms of comments..!!

LadyJava,  February 25, 2009 at 10:55 AM

My connection is getting better this morning.. last night was terrible.. so I'm dropping GG now again. and hopefull to drop LJL and LLP after this..so ambitious eh... hehhe :-P

LadyJava,  February 25, 2009 at 10:57 AM

I just love Lyricsmode.. thanks debbs for introducing me to it.. so cool right.. got video and lyrics at the same time!

LadyJava,  February 25, 2009 at 10:57 AM

Wah can still remember darjah berapa bintang..hehe...

LadyJava,  February 25, 2009 at 10:57 AM

Congrats Jean.. !!!

LadyJava,  February 25, 2009 at 10:58 AM

by the time I saw the tweet, you were already here..heeh =-O =-O

Jean Chia,  February 25, 2009 at 11:39 AM

hahaha.. congrates Ane, you've reached 200++! great job! :-D

Recent blog post: Two-In-One

Jean Chia,  February 25, 2009 at 12:04 PM

i know i'll be left far bhind when i kept receiving these emails frm JS. haha! :-D

Recent blog post: Two-In-One

Jean Chia,  February 25, 2009 at 12:04 PM

will def catch up wt u later, Ane! :*

Recent blog post: Two-In-One

Jean Chia,  February 25, 2009 at 12:05 PM

Marzie, i'll come by later, k! Pls prepare my fave coffee & cookies, ya! ;) Love ya!! :* :*

Recent blog post: Two-In-One

life ramblings,  February 25, 2009 at 2:46 PM

hey marzie! u r featuring one of my old time faves. :-D :* 8-)

Recent blog post: Wordless Wednesday - Paris

life ramblings,  February 25, 2009 at 2:48 PM

i love HEART and the beautiful lyrics. ;) :) :* :-D

Recent blog post: Wordless Wednesday - Paris

Rozella,  February 25, 2009 at 2:49 PM

Like they say, it's better late than never! :)

life ramblings,  February 25, 2009 at 2:49 PM

oh yeah, the internet speed is rather slow lately. it happens here too. *DONT_KNOW* :'( >:o

Recent blog post: Wordless Wednesday - Paris

Rozella,  February 25, 2009 at 2:50 PM

I like lah 8os music. There's just someting addictive about it. Kekekeke

life ramblings,  February 25, 2009 at 2:50 PM

it's so time consuming to load a blog, let alone dropping on ECs. so geram!!! >:o :'( *DONT_KNOW* O:-)

Recent blog post: Wordless Wednesday - Paris

life ramblings,  February 25, 2009 at 2:52 PM

sorry to vent my frustration here. i just can't help it, hope u don't mind. :) ;)

Recent blog post: Wordless Wednesday - Paris

Phatelara,  February 25, 2009 at 3:46 PM

LJ, Dhiya wrote something about TM's bad connection since 18 Feb and they expect the problem will be solved by 5th March! I am sorry to hear that! Hopefully taklah teruk sangat ya.

Mariuca,  February 25, 2009 at 3:49 PM

What? 5th March??????????????? GILS ke apa Streamyx? :(:(:(

Phatelara,  February 25, 2009 at 3:49 PM

LJ!! Best kan Lyricsmode! But must check cuz sometimes the video cannot be viewed.

LadyJava,  February 25, 2009 at 3:52 PM

Sabar sabar GP...
Wimax ada...lol!!! hehe

LadyJava,  February 25, 2009 at 3:52 PM

yeah and sometimes the video tak syiok.. but love the lyrics widget lah!!!

Phatelara,  February 25, 2009 at 3:53 PM

Hi Rozie!

Mariuca,  February 25, 2009 at 3:54 PM

Wimax Mimax! Streamyx ni from day one want to irritate me u know!!!!

Mariuca,  February 25, 2009 at 3:56 PM

I kalau video tak syok, I won take the song, spoil je the song if the video tak best! :(

LadyJava,  February 25, 2009 at 3:57 PM

I know... i pun dah naik bosan ni!!!

LadyJava,  February 25, 2009 at 3:58 PM

agree.. but the lyrics widget syiok kan??

Mariuca,  February 25, 2009 at 4:00 PM

Of coz syiok! And can change color oso the border!

LadyJava,  February 25, 2009 at 4:06 PM

hehehehee :)

Phatelara,  February 25, 2009 at 4:11 PM

That's why la I oso terkejut! Here's Dhiya's post about it. http://ceritadia.blogspot.com/2009/02/tm-and-celcom-broadband.html

LadyJava,  February 25, 2009 at 4:13 PM

thanks dearie.. I'll check it out ;)

Phatelara,  February 25, 2009 at 4:15 PM

I agree! Love the lyrics widget too. :):)

Mariuca,  February 25, 2009 at 4:15 PM

I just read the post and got angry reading it! What a crapload of sorry excuses, kabel rosak konon PODAH la!!!!!!!!!!!!

Mariuca,  February 25, 2009 at 4:16 PM

And then wan us to pay full amt for the days we are getting terrible connection? Really make me angers this streamyx! :(:(:( kalau tak efficient tu, mengaku je la, stop feeding us with silly excuses! :(:(:(

Phatelara,  February 25, 2009 at 4:17 PM

Wah GP don't la angers early early..come I angers also! Streamyx Sh**myx, more like it. Lol!!

Phatelara,  February 25, 2009 at 4:20 PM

No problem! :)

Phatelara,  February 25, 2009 at 4:20 PM

Alamak GP angers!

Phatelara,  February 25, 2009 at 4:21 PM

Oh no! Relax GP! Hugs!! Minum kopi sejuk k, cool down..

Mariuca,  February 25, 2009 at 4:21 PM

Mesti la angers Debbs! As it is, I still haven forgiven them for the 2 months of torture they put me through when I first moved here, and since that time I always see lots of komplen at MM hotline, abt streamyx. And the person there, Alicia boey or whatever, forever giving us silly excuses, wan to memperbodoh-bodohkan ppl! Sikit-sikit masalah teknikal, who gives a damn abt their masalah teknikal? Takkan bertahun-tahun tak fix the masalah teknikal? Now wan to say the same thing, masalah kabel pulak, pas tu kalau org tak bayar, cut off! How to pay when I am not happy with the freaking service? OF COZ I am angers! I kan tantrum thrower Debbs! He he hehehehehheeh!!!!

LadyJava,  February 25, 2009 at 4:29 PM

Tulah.. mmg podah!!!!

LadyJava,  February 25, 2009 at 4:30 PM

betul betul i agree ..
GP.. relaz relaz... dah minum kopi ke blum tu?

Phatelara,  February 25, 2009 at 4:31 PM

Eh Streamyx kan, they don't have grace period ke for payment? Like Maxis, 2 months max la baru potong. Change to W1max la Marzie if like that, I oso heart pain ni. Then can drop EC for me oso lol!!!

Mariuca,  February 25, 2009 at 4:31 PM

Ha ha mmg PODAH to da max ni, whoever dares to make me angers today, tau je la nanti ha ahahah ahhahah! Scary kan when GP is MAD MAD MAD!!!!!!!!!!!!!!! ;)

Mariuca,  February 25, 2009 at 4:33 PM

Tenkiu Debbs and LJ, ni tgh minum coffee ni, dah la ada contractor buat bising outside my unit, lagi la make me angers! Oooooh nasib baik ada Idol tonight, at least can entertain me!!!! ;)

Mariuca,  February 25, 2009 at 4:35 PM

Grace period mah ass la Debbs! That time when I didn have connection (again not my fault, their fault!), they demanded I pay for the 2 months of no connection (campur late charges!!!!) before I get my connection again! Pay for non existing service????????????? Oh they so got the wrong person! I mengamuk satu neighbourhood dengar, semua keluar apt see what’s going on! Don play2 with me, esp when I am in the right! :(:(:(

Phatelara,  February 25, 2009 at 4:40 PM

I oso don't like bunyi bising contractor doing renovation. Tambah pening je, noise pollution!Feel like drinking coffee too but takut stomach ache.

Phatelara,  February 25, 2009 at 4:43 PM

Teruknya!!!! It's a wonder why you stayed loyal after all that! Yeah fast Streamyx service mah ass! :)

Mariuca,  February 25, 2009 at 4:45 PM

Hot choc would be nice to settle ur tummy-tum kan Debbs? Ada?

Mariuca,  February 25, 2009 at 4:47 PM

Ha ha ha ha tenkiu cutie, for being angers with me oso! I takde choice that time debbs, so had to stick with streamyx.. some more nobody apologized to me even though I demanded for one u know? Lagi sakit hati! :(

Phatelara,  February 25, 2009 at 4:48 PM

Takde hot choc. :( But I have nestum. Hehehe..

LadyJava,  February 25, 2009 at 4:50 PM

hehehhe.. cute lah you angers GP.. lol!

LadyJava,  February 25, 2009 at 4:52 PM

Alamak.. GP dah throw tantrum ni!

Mariuca,  February 25, 2009 at 4:52 PM

He he cute ye? Mai sini semua group hug!!!!

Phatelara,  February 25, 2009 at 4:52 PM

I think kan, office politics la the main cause. Everywhere oso got problem. People keep employing those who don't deserve the jobs. I angers ni! I was a victim! :(

Phatelara,  February 25, 2009 at 4:55 PM

Group hugs ladies! :):):)

Mariuca,  February 25, 2009 at 4:55 PM

U oso angers now Debbs? Ha ha ha come we be angers together-gether! I am glad I don have to deal with office politics now!

LadyJava,  February 25, 2009 at 5:02 PM

hmm.. don't take anything with dairy Debbs.. nanti CB

Phatelara,  February 25, 2009 at 5:02 PM

Me too la actually, no matter how little I make per month right now, no corporate jobs can beat working from home. :):):) I've never been happier! :):)

LadyJava,  February 25, 2009 at 5:03 PM

mai mai.. group hugs!!

Phatelara,  February 25, 2009 at 5:04 PM

Scary mary la GP! I think the kiddoes pun lari and hide. Lol!!

Mariuca,  February 25, 2009 at 5:05 PM

Yay to working from home!!! Another group hug ladies!

LadyJava,  February 25, 2009 at 5:07 PM

Agree agreee. though sometimes i miss working gak lah. the dressing up part
heheh..

LadyJava,  February 25, 2009 at 5:09 PM

another group hugs!!!

Mariuca,  February 25, 2009 at 5:12 PM

Mmg scary mary he he hehe!!!! Eh mana ada the kids lari, ni Chubbs ni tgh tidur bawah my desk!

Mariuca,  February 25, 2009 at 5:14 PM

I know LJ, I think B dah fed up with me sometimes going “Eh best kan u kerja ada colleagues semua, can have fun at opis” he he he!!!

Phatelara,  February 25, 2009 at 5:14 PM

LJ, nowadays whenever you go out, melaram la habis habisan. Hehehehe ;););)

Jean Chia,  February 25, 2009 at 5:15 PM

hi, LJ! im replying frm email now! dunno why u gave a group hug, but nvm lar. I want group hug too~!! yay!!! :-D :*

Phatelara,  February 25, 2009 at 5:16 PM

Hehe now throw tantrum senyap2...hehehehe ambikla gambar Chubbs tido. Hehehe
Iklan kejap: LJ! Blair Waldorf wears halter sleeping gown! OMG, got ruffles lagi how la to sleep like dat?
Luckily lakonan semata-mata hehehe

Jean Chia,  February 25, 2009 at 5:18 PM

hahaha.. wah, debbs so cute in anger! :)

Mariuca,  February 25, 2009 at 5:18 PM

Jean, group hug cause me angers with streamyx today, to da max I tell u Jean! Yay Jean is here too!

Jean Chia,  February 25, 2009 at 5:18 PM

nvm debbss, i ada milo kat sini! kau kau one! ;)

Jean Chia,  February 25, 2009 at 5:19 PM

:-8 :-8 :*

Jean Chia,  February 25, 2009 at 5:20 PM

haha.. co cute lar GP! GP, go throw tanturm at streamyx somemore, see what they say abt the slow connection mah! Maybe we shld sign a petition. lol!

Jean Chia,  February 25, 2009 at 5:21 PM

me too!! i want group hug!! *HUGZ*

Jean Chia,  February 25, 2009 at 5:22 PM

debbs, i quit my frist job because of OP. They are just insanely crazy for getting jeles at me! *sigh*

Jean Chia,  February 25, 2009 at 5:22 PM

wah, banyaknya group hugs!! tapi i suka!! haha!! *Group hugs ladies!!*

Jean Chia,  February 25, 2009 at 5:23 PM

me too, GP! now no more OP. My company only got 4ppls mah. ;)

Jean Chia,  February 25, 2009 at 5:25 PM

wah, sounds really pissed off lar over there!! come on', another group hugz for u, marzie!!! :* :*

Jean Chia,  February 25, 2009 at 5:26 PM

and yay!! i am here!! im replying frm email ni. Gotta go soon liau. But i thought i wanted to clear some of these emails first before going. :)

Jean Chia,  February 25, 2009 at 5:28 PM

wah debbs, i tell u! when we first moved to our new home, we were surrounded by sound pollution everyday. Coz we are among the first batch to move into this new area mah. Other ppls still doing hse renovation. And the dirts were everywhere, hv to close our windows and doors all day long that time! ><

Mariuca,  February 25, 2009 at 5:28 PM

Jean, petition metition! Won work one I tell u!!! ;)

Mariuca,  February 25, 2009 at 5:29 PM

YAY Jean oso here for the group hug, come come!!!

Mariuca,  February 25, 2009 at 5:29 PM

Jeles at u Jean? Elaborate la!

Mariuca,  February 25, 2009 at 5:29 PM

4 ppl only at ur opis Jean??????

Mariuca,  February 25, 2009 at 5:29 PM

Mmg angers jean!!! But feeling better after bitching abt it ha ha!

Phatelara,  February 25, 2009 at 5:37 PM

Hehehe Hi Jean! No la this is no me in anger ni. Not yet anyway. How's your day so far Jean?

Phatelara,  February 25, 2009 at 5:39 PM

Alamak...I love milk. I takut I'm lactose intolerant pulak. :(

Phatelara,  February 25, 2009 at 5:40 PM

Yay! Another group hug!

Mariuca,  February 25, 2009 at 5:42 PM

My fave is HL milk Debbs! Dah la lo-fat, pas tu rasa mcm vanilla gitu best!

Phatelara,  February 25, 2009 at 5:44 PM

Wah Jean, sedapnya milo kau kau! :):)

Phatelara,  February 25, 2009 at 5:47 PM

Ok la you quit, Jean. I was fired because of some minor issue. Some more fired during 1st month of probation. I cried!! :( The worst thing was, my boss shouted at me. And then she can say she didn't mean it.

Phatelara,  February 25, 2009 at 5:50 PM

Wah...sound pollution is bad, dust?? Cannot tahan la if like that. Some more I think extra panas right if new area? Usually there's very little trees lah! There are trees outside my room window now so syiok! Everyday can hear birds chirping! :)

Mariuca,  February 25, 2009 at 5:51 PM

Fired???? Shouted some more?????/ Oh angers for u ni Debbs! I tak pernah kena shout la though. ;)

Love n Hugs from Genie Princess!

Blog Widget by LinkWithin

Red Hot Drops

I'm A Drop Star

Scent-sational Scent-sations

My Visitors

Bloggers Exchange

Vote for Mariuca

Recent Visitors

Blog Makeover by LadyJava Creations