Monday, November 9, 2009

MM - Live and Learn by Joe Public **

This song makes me wanna get up and dance, Happy Music Monday everybody! Smileys



Come join Music Monday and share your songs with us. One simple rule, leave ONLY the actual post link here. You can grab this code at LJL Please note these links are STRICTLY for Music Monday participants only. All others will be deleted without prejudice.




PS: Because of spamming purposes, the linky will be closed on Thursday of each week at midnight, Malaysian Time. Thank you!

MPG LOVES

38 comments:

Speedcat,  November 9, 2009 at 6:32 AM

soft ..... yet danceable!


hehehee :-)

Recent blog:=- Writing in the SKY

Monica,  November 9, 2009 at 6:34 AM

:-D :-D :-D

Monica,  November 9, 2009 at 6:37 AM

Morning Mariuca! i just woke up not long ago :-P :-P

Recent blog:=- It's Sesame Street's 40th Birthday

Monica,  November 9, 2009 at 6:38 AM

hohoho now i wanna get up and dance too :-D :-D

Recent blog:=- The Reds

Mariuca,  November 9, 2009 at 6:41 AM

Ha ha ha ha ha! Moning Monica, I woke up 430 just now! ;)

Monica,  November 9, 2009 at 6:45 AM

Mariuca! :* oh u oso just woke up? :-D

Mariuca,  November 9, 2009 at 6:47 AM

Yeah lor, dats why my MM late today, I fell asleep before midnight LOL!!

Mariuca,  November 9, 2009 at 6:54 AM

Woo hoo! Speedy is FC1 here too, congrats! :)

Monica,  November 9, 2009 at 6:54 AM

hahahha... same here fell asleep before midnight! :-D

Mariuca,  November 9, 2009 at 6:55 AM

Thanks for listening Speedy, dance Speedy dance! :)

Mariuca,  November 9, 2009 at 6:55 AM

And Monica FC2 here too! :)

Mariuca,  November 9, 2009 at 6:55 AM

Thanks for chopping peeps, happy MM! :)

Mariuca,  November 9, 2009 at 6:57 AM

Dance the night away Mon, ooops I mean morning! Happy MM to you! :)

Mariuca,  November 9, 2009 at 6:58 AM

So tired la me cause previous day slept 2 hours only then went out whole day..lol! :)

Monica,  November 9, 2009 at 7:01 AM

YAYYYYYYYY!!! ;)

Monica,  November 9, 2009 at 7:02 AM

LOL!!! Dance the morning away Mariuca! :-D

Monica,  November 9, 2009 at 7:02 AM

wahhh previous day slept 2 hours only?! :-D

Mariuca,  November 9, 2009 at 7:13 AM

YAY indeed, good timing we woke up around the same time ha ha!

Mariuca,  November 9, 2009 at 7:13 AM

I’m cooking today Mon lol!

Mariuca,  November 9, 2009 at 7:14 AM

Thanks for dancing away ur Monday blues here today sweetie! :)

Mariuca,  November 9, 2009 at 7:15 AM

Yeahhhh cause got guest so we entertained him till late hohoho!

Monica,  November 9, 2009 at 7:18 AM

woot! what r u gonna cook today? ;)

Mariuca,  November 9, 2009 at 7:21 AM

I feel like making black pepper chic!! Yest went grocery shopping edi.. :)

Monica,  November 9, 2009 at 7:38 AM

oh R loves black pepper chic oso but not me :-P

Mariuca,  November 9, 2009 at 7:40 AM

How come no like black pepper chic? How abt black pepper beef? :)

Mariuca,  November 9, 2009 at 7:41 AM

Hey Mon, just only complaining abt no PBs then I got one direct one from LW woo hoo!!! Did u get any? :)

Monica,  November 9, 2009 at 7:42 AM

i wanna go make some coffee! ;)

Mariuca,  November 9, 2009 at 7:44 AM

I’m having my café 21 as we speak, go make yours.. :)

Monica,  November 9, 2009 at 7:44 AM

oh i don't like black pepper lah :-P

Monica,  November 9, 2009 at 7:46 AM

no lah i didn't get any direct PB oso..huhuhu

Mariuca,  November 9, 2009 at 7:50 AM

Ohhhh I see… I love black pepper he he! And I still haven tried the KFC breakfast! :)

Mariuca,  November 9, 2009 at 7:53 AM

I just only got the email hohooho! Ok I hope u get at least one direct PB this month! $$$

Monica,  November 9, 2009 at 9:02 AM

buzz2 Mariuca!;)

Kima,  November 9, 2009 at 1:15 PM

Happy MM, Marzzz. And a good pick. I am already up and dancing :D

Recent blog:=- Chp 275. Visions of Atlantis - Lost

Karen,  November 9, 2009 at 3:44 PM

makes me wanna dance too.

Mariuca,  November 20, 2009 at 4:29 PM

Dance Karen dance! Happy MM! :)

Mariuca,  November 20, 2009 at 4:30 PM

Hey Sandman, dance the night away… and happy MM! :)

Mariuca,  November 20, 2009 at 4:31 PM

Anothr buzz 2 that I probably missed but thanks Mon! J

Love n Hugs from Genie Princess!

Blog Widget by LinkWithin

Red Hot Drops

I'm A Drop Star

Scent-sational Scent-sations

My Visitors

Bloggers Exchange

Vote for Mariuca

Recent Visitors

Blog Makeover by LadyJava Creations