Monday, January 25, 2010

MM - Black Balloon by Goo Goo Dolls **


Since
B is featuring his fave singer at Wishing on a Falling Star this week, I'll be featuring my hunky choice here at MPG! Love this song and Love Goo Goo Dolls, happy Music Monday! Smiley


Come join Music Monday and share your songs with us. One simple rule, leave ONLY the actual post link here. You can grab this code at LJL Please note these links are STRICTLY for Music Monday participants only. All others will be deleted without prejudice.





PS: Because of spamming purposes, the linky will be closed on Thursday of each week at midnight, Malaysian Time. Thank you!


MPG LOVES

73 comments:

Monica,  January 25, 2010 at 12:03 AM

:* :* :* :*

Ane,  January 25, 2010 at 12:04 AM

OMG! =-O =-O it's 12 already! it's officially Monday! =-O =-O

Ane,  January 25, 2010 at 12:04 AM

Happy Music Monday Marzie!! :)

Ane,  January 25, 2010 at 12:05 AM

I have this on my iTunes! :)

Lil,  January 25, 2010 at 12:15 AM

Hi Marzie and all members,
Happy Music Monday/ :) ;) 8-) :*

gagay,  January 25, 2010 at 12:16 AM

happy MM te mon!

gagay,  January 25, 2010 at 12:17 AM

i love GGD oso te ane!! ;) ;) ;)

gagay,  January 25, 2010 at 12:18 AM

happy MM te ane!!! ;) ;) ;) ;)

gagay,  January 25, 2010 at 12:18 AM

i made it!!!

Monica,  January 25, 2010 at 12:18 AM

Love this song Mariuca! Happy MM 8-) 8-)

gagay,  January 25, 2010 at 12:18 AM

lemme welcome myselffor being FC! :-P :-P :-P

gagay,  January 25, 2010 at 12:18 AM

GG FC2. :'( :'( :'(

Monica,  January 25, 2010 at 12:18 AM

happy MM GG!

gagay,  January 25, 2010 at 12:19 AM

LOL! =-O =-O =-O =-O

gagay,  January 25, 2010 at 12:19 AM

GP! nice song! love it!!! :)

gagay,  January 25, 2010 at 12:19 AM

and the artist oso! i love em!

David Funk,  January 25, 2010 at 12:23 AM

Hi Mariuca! :* :* :*

Happy MM my friend! ;) :)

gagay,  January 25, 2010 at 12:29 AM

;) ;) ;) ;) ;)

gagay,  January 25, 2010 at 12:29 AM

wen u post MM te mon? iwana chop! ;) ;) ;)

gagay,  January 25, 2010 at 12:29 AM

GP, can have PMD here? thankie!! ;) ;) ;)

gagay,  January 25, 2010 at 12:30 AM

happy MM W! :-P :-P :-P :-P

gagay,  January 25, 2010 at 12:32 AM

signing off now GP..brb later! ;)

gagay,  January 25, 2010 at 12:32 AM

nyt nyt! ;) ;) ;) ;)

David Funk,  January 25, 2010 at 2:36 AM

I'm back here again to visit and listen to this song. Of course, this is the Goo Goo Dolls who still get their share of play on radio. I thought the first time I saw this video on MTV that the intro for the song is cool.

Have a great week my friend! ;) :)

David Funk,  January 25, 2010 at 2:36 AM

Happy MM, SDWHH! :-P :-P :-P

Mariuca,  January 25, 2010 at 3:07 AM

:* :* :* :* Monica FC1!

Mariuca,  January 25, 2010 at 3:08 AM

GG FC2! :* :* :*

Mariuca,  January 25, 2010 at 3:08 AM

Thanks for the MM chop here too ladies yay! 8-) 8-)

Mariuca,  January 25, 2010 at 3:09 AM

Yay me too Ane! :-D :-D :-D

Mariuca,  January 25, 2010 at 3:09 AM

Yeah when u posting Te Mon? I oso wan to chop lol! *DONT_KNOW* *DONT_KNOW* *DONT_KNOW*

Mariuca,  January 25, 2010 at 3:10 AM

U made it here too GG, woo hoo! 8-) 8-)

Mariuca,  January 25, 2010 at 3:17 AM

:-P :-P :-P LOL GG!

Mariuca,  January 25, 2010 at 3:18 AM

He he so cute GG FC2, no need tears! :-D :-D :-D

Mariuca,  January 25, 2010 at 3:18 AM

=-O =-O =-O =-O

Mariuca,  January 25, 2010 at 3:18 AM

PMD is up GG, thanks for chopping! ;) ;) ;)

Mariuca,  January 25, 2010 at 3:19 AM

Another week of viagra selling Ane? Ha ha, have a great week sweetie! :-D :-D :-D

Mariuca,  January 25, 2010 at 3:19 AM

Happy MM Ane! :* :* :*

Mariuca,  January 25, 2010 at 3:20 AM

yay for great music on ur iTunes Ane! 8-) 8-) 8-)

Mariuca,  January 25, 2010 at 3:23 AM

Hi Lil, thanks for stopping by today and have a terrific Music Monday! :* :* :*

Mariuca,  January 25, 2010 at 3:24 AM

Yay me too Mon, absolutely adore dis song! Happy MM! :* :* :*

Mariuca,  January 25, 2010 at 3:26 AM

Yay love it too sweetie, GGD rocks my world! =-O =-O =-X :-[ :-[ 8-) 8-)

Mariuca,  January 25, 2010 at 3:26 AM

Hi-five GG, glad u enjoyed my selection dis week! :* :* :*

Mariuca,  January 25, 2010 at 3:27 AM

Happy MM David! 8-) 8-) 8-)

Mariuca,  January 25, 2010 at 3:30 AM

Thanks for listening to my GGD song David and yup, this one is totally cool, never tire listening to it! Have a good one... :* :* :*

Mariuca,  January 25, 2010 at 3:31 AM

See u GG, getting some shut eye? *DONT_KNOW* *DONT_KNOW*

Mariuca,  January 25, 2010 at 3:31 AM

Sweet dreams! :* :*

Cacai M.,  January 25, 2010 at 8:31 AM

Happy MM Marzie and to your kitty baby.. meowwww... :-P ;) :)


http://www.cacainadjourney.com/2010/01/mm-36-shout-to-lord.html

LadyJava,  January 25, 2010 at 10:06 PM

:* :* :* :*

LadyJava,  January 25, 2010 at 10:06 PM

hunky indeed.. best!!!

LadyJava,  January 25, 2010 at 10:06 PM

Happy MM dearie!!

Stacie,  January 25, 2010 at 10:32 PM

It's been a while since I heard the Goo Goo Dolls. Great choice. Happy Music Monday.

gagay,  January 25, 2010 at 11:02 PM

:-D :-D :-D :-D :-D yeheeeeeeeeey! :-P :-P :-P

gagay,  January 25, 2010 at 11:03 PM

8-) 8-) 8-) 8-) 8-) i juz wanna wear green glasses..got eyebags!LOL 8-) 8-) 8-)

gagay,  January 25, 2010 at 11:04 PM

welcome welcom!!! ;) ;) ;) ;)

gagay,  January 25, 2010 at 11:04 PM

:-P :-P :-P :-P :-P

gagay,  January 25, 2010 at 11:04 PM

LOL! can i order?hahaah! :-P :-P :-P :-P

gagay,  January 25, 2010 at 11:05 PM

GGD drooling my world GP! :-$ :-$ :-$ :-$

gagay,  January 25, 2010 at 11:05 PM

;) ;) ;) ;) ;)

gagay,  January 25, 2010 at 11:05 PM

tengks tengks W!!

gagay,  January 25, 2010 at 11:06 PM

GP, not feelin well.. tummy is jerking!!! >:o >:o >:o >:o >:o

gagay,  January 25, 2010 at 11:06 PM

:'( :'( :'( :'( :'(

Mariuca,  February 9, 2010 at 12:31 PM

Oh mine too GG, love la GGD!

Mariuca,  February 9, 2010 at 12:37 PM

Oh no why la tummy jerking?

Mariuca,  February 9, 2010 at 12:37 PM

LOL what u wan to order GG? ;)

Mariuca,  February 9, 2010 at 12:46 PM

Not enuff sleep eh GG?

Mariuca,  February 9, 2010 at 12:47 PM

Glad u enjoyed it Stacie, happy MM! :)

Mariuca,  February 9, 2010 at 12:49 PM

Happy MM LJ!

Mariuca,  February 9, 2010 at 12:49 PM

LOL…. Ho ho ho my fave la GGD hehhehehheh… oooopsie…. ;)

Mariuca,  February 9, 2010 at 12:49 PM

Hi Cacai! Happy MM to you too sweetie, meow! :)

Love n Hugs from Genie Princess!

Blog Widget by LinkWithin

Red Hot Drops

I'm A Drop Star

Scent-sational Scent-sations

My Visitors

Bloggers Exchange

Vote for Mariuca

Recent Visitors

Blog Makeover by LadyJava Creations