Tuesday, September 16, 2008

Let's Take A Break!


I'm taking a break from work tonight, to enjoy some of the tags that I've been tagged with over the past few weeks. Memes and tags are fun to do, and I have 3 new ones for you, so here goes!


TAG 1

The first one is the Handbag Tag from ECL and here are the rules.

Find a safe quiet place free of significant others, nosey meme makers, priests, nuns, all things religious and men in general. (If you're a guy just reverse this process to male and tell us about your wallet, tool box, briefcase or metro sexual accessory.)

1. Dump the contents of your handbag in a pile.
2. Take a photo of your handbag and the contents.
3. Be brave and 'splain to your fellow bloggers what lurks inside the handbag.
4. Tag others who might want to embarrass themselves.
5. Answer these questions:

Describe the contents of your handbag. Please see my response below.
What's the most important thing in your handbag? My wallet.
What's the most embarrassing thing in your handbag? I'd have to say the old plaster or adhesive bandage.
What's the smallest thing in your handbag? My lipstick, which is inside my wrislet, inside the bag!
Is there anything illegal in your handbag? None whatsoever.




I got this lovely Coach bag on my last trip to Bandung, as an early birthday pressie for myself LOL! I love this bag and it's currently the main one I carry when I go out. Now let me describe the contents.

1. A Coach wrislet, which B got for me on his LA trip.
2. A pen.
3. My lime green wallet, which I love!
4. Of course I can't leave home without my scent for the day, so I have my bottle of Victoria's Secret Pink perfume!

5. A plaster from a long time ago apparently!
6. Oh yes! My fave pair of Armani shades, which I also can't leave home without!
7. Keys.
8. Cake Connection biz card from my friend.
9. A strip of Panadol.
10. A gold credit card.
11. A receipt from our last grocery shopping.
12. Some change under the biz card.


TAG 2


Okay, next is the Shopaholic Tag from the lovely Tina, who just celebrated her birthday several days ago. Happy Birthday Tina!

~~~Start copying here (no need to right click the image)~~~~

Credits: Paper & Elements Created by Kim Jensen / Layout by JennyL

Rules:
1. Don’t remove the credits when you post the image.
2. Please link back to the person who tagged you.
3. If you have more than one blog, please post this to all of your blogs so your other blogs can be listed to the master list too.
4. You need to pass this tag to many friends you think loves shopping.
5. Remember to come back at BARGAIN.SALES.DEALS. and leave the exact post url so I can add you to the master list to help increase our rankings and improve our Technorati Authority.
6. Enjoy Shopping !!!



SHOPAHOLICS : 1.) A Slice of Life 2.) Jenny Said So 3.) Simply Jen 4.) This and That 5.) Bargain.Sales.Deals. 6.) Me and Mine 7. Hobbies and Such 8. I am Mommy 9. Quicker8 10. Nita's Random Thoughts 11.) Nita's Corner 12.) Bohol Paradise 13.) Filipino Online Community 14.) Batuananons 15.) Great Finds and Deals 16.) My Wandering Thoughts 17.) Arts and Entertainment Center 18.) PRC Board Exam Results 19.) Nita's Ramblings 20.) Thomas Web Links 21. Thomas Travel Tales 22. Erlinda's Wandering Thoughts 23.) Make Money Online 24. The Shopaholic in Me 25. Little Peanut 26.) Creative in Me 27.) Pea in a Pod 28. Moments of My Life 29. My Crossroads 30. Race Corner 31. A Beautiful Life 32. Cheeky Pinay 33. When Mom Talks 34. Aussie Talks 35. Shzainzy- My Thoughts 36). Shzainzy - Purely Music 37.) My Colorful World 38. Kidd Designs 39. A Reality Bite 40. Raptured Dreams 41. Array of Hopes 42. Embracing Health for Life 43. Array of Hopes 44. Kikay Fashion and Beauty 45. Joy Speaking 46. Life in Manila 47. BLOGSILOG 41. Cherry’s Comfort Zone 42. DigiScrapz: Captured Memories 48. My Views On My So Called Life 49. Me, Myself and I 50. Cez't La Vie 51. Feeling 52. after the i do 53. Mommy Talks 54. My Photographic Sketch 55. Apple of Yanple 56. Tech Stuff Plus.. 57. The Working Mom 58. my untamed world 59. meme me 60. Startin' A New Life 61. Juls Random Thoughts 62. Blessings and Beyond 63. Mommy Earns Money Online 64. Pinay Mommy Online 65.Cutty 66. Fab Finds etc. 67. Ylan's Refuge 68.MommaWannabe 69. Mummy Diaries 70. Best Pinay Mom 71. Mariuca's Perfume Gallery 72. YOU'RE NEXT
{end copying here}


TAG 3

Next is the 16 Questions tag from Nessa, which I had the most fun doing. Guess I needed to get some things out of my system LOL! I also received a similar Fill-in Tag from Monica, so I hope it's okay if I do just this one instead.

  1. Are you pregnant? NOPE!
  2. When do you want to get married? I got married on 30-03-02
  3. Do you curse a lot? When I'm really mad or bitching about B&B!
  4. What are your favorite books? Jackie Collins and Sophie Kinsella are some of my Reading Favourites.
  5. Do you wish you were with someone right now? Yes, Baby Issy!
  6. Who were the last three people that sent you a text message? Wow, let's see...client, B and my younger sister Mel.
  7. Are you happier single or in a relationship? Like Nessa, both have their pros and cons
  8. Do you believe everyone deserves a second chance? Yes.
  9. Do you wish someone would call you? Not right now.
  10. What is bugging you right now? Like Nessa, I too am very much bugged by the current scenario in our country. It is pissing me off to da max! :(
  11. What's something you wish you could understand better? HTML and Wordpress!
  12. If someone doesn't like you, it's usually because...? I don't always agree with their thoughts.
  13. Do you have a wild side? I loved my wild days, so I guess it's still inside me somewhere!
  14. Kissed someone in the last twenty four hours? Definitely! B and Pheebs!
  15. Have you lost friends in the past year? Unfortunately yes, due to Friendship Betrayed.
  16. What were you doing at midnight last night? Getting angry with my PC, which saw me having to perform a complete restore not once, but twice! :(


111 comments:

bonoriau September 16, 2008 at 2:18 AM

Marzie thanks. I like the 3rd one.

Tammy September 16, 2008 at 3:08 AM

Thanks for the tags! I just did the first one earlier today and I'm going to do the other two, one on each blog. :o)

Mariuca September 16, 2008 at 3:18 AM

Hi Bono, thanks for being my first commenter here YAY! :)

Sure, go ahead and have fun with the 3rd one! ;)

Mariuca September 16, 2008 at 3:18 AM

He he, no worries Tammy! Happy to tag you and everyone else here. Have fun with the tags yeah! :):):)

LadyJava September 16, 2008 at 4:35 AM

Hi GP!
ECl tagged with the first one too.. the second one is so easy and I like the third one too...

Wah. I love your Coach handbag!! Eh mahal tak kat Bandung.. the last I saw the price online.. I nearly fainted.. me not really into branded goods but sometimes to splurge ok gak..

What's a wristlet?? That colouful thing tu ka?

Ohh i love Jackie Collins too though it's been so long since I picked up a novel to read..too long!

Wah everyone is concerned about the country these days.. A can't stop reading abt it.

HTML and wordpress eh? Tak per pelan2 nanti terror lah...;)

Aiks.. B and Pheebs jer.. what about Baba and Chubbs? Cian.. jeles nanti...lolzz

I hope your pc ok already??

Kim September 16, 2008 at 5:24 AM

ooooh these look like fun Mariuca...
your handbag is gorgeous and I wasn't surprised at all to see all those pretty coloured items in it...:) :)
I love your green wallet...
I will get a photo of my bag today :)

Faizal September 16, 2008 at 5:39 AM

thanks for the Marzie. I think I cant really do the first one because it is about handbag. :)

will do the other two later

thanks again Marzie.

Nick Phillips September 16, 2008 at 9:14 AM

Hey Marzie, thanks for tagging me but I mana ada handbag la ... LOL! I'll just pick and choose the tag I like, k? :D

Roxiticus Desperate Housewives September 16, 2008 at 9:54 AM

Thanks for the tag, MPG...I'll try to get to it soon, though I'm tempted to wait until I get a new handbag for my birthday in October.

Roxy

Rozella September 16, 2008 at 10:03 AM

Thanks for the tag dearie. :) I love your bag!!

Nessa September 16, 2008 at 10:12 AM

Good morning Marzie! :) Wah, rajin buat tag nampak... hehe.

Thanks for posting the 16 Questions so quick. I totally agree with your answer to #11.

Hope your PC's OK already... I hate it when that happens too. Gives me unnecessary high blood pressure je.

Monica September 16, 2008 at 10:31 AM

That's a very nice bag and thanks for the tags Mariuca!!! ;-)

Grandy September 16, 2008 at 11:36 AM

Wow...Aren't you kind for thinking of me. Did you tag me for all 3 or do I get to pick which one? ;)

J@n!ce September 16, 2008 at 11:50 AM

Marzie, I love your new coach bag from Bandung. I like the dangling "COACH" too :):)
Its nice to be able to bring home something you like from your trip :)

Thanks for the tag, will try to take a pic of my bag too. :):)

Mariuca September 16, 2008 at 1:12 PM

Morning LJ! Yay tomo cuti! :D

He he, I love my bagasi too! And no la, it's not that expensive (well not to me), which was why I happily bought one for myself! And yeah, that colorful wrist bag that u see here is my wrislet, I love this too! :D

LJ, Baba and Chubbs masa tu in their condo, Pheebs was sleeping with me inside the room, so she got a morning kiss he he. Don worry, the boys got a hug too!

Oh A also can't stop reading abt "it" huh? Yeah, I'm so fed-up, really malas with what's going on right now! That's why masa Merdeka pun it didn't feel as meriah as previous years. Need to get away from all the "nonsense" that's why I need an obersea vakasi! ;)

Mariuca September 16, 2008 at 1:14 PM

Hi Kim! These are some fun tags to do, which was why I got them done in a jiffy he he!

Yay, thanks for noticing my bag and my wallet! When I saw the wallet in the store, I immediately fell in love with the color LOL! Have fun with the tags yeah! :):):)

Mariuca September 16, 2008 at 1:15 PM

Hi Faizal, feel free to do which ones you like yeah, me not fussy he he! Have a good one! :):):)

Mariuca September 16, 2008 at 1:18 PM

Nick!!! I know for sure u got no handbag, which is why there's this line here for the guys under the rules. (If you're a guy just reverse this process to male and tell us about your wallet, tool box, briefcase or metro sexual accessory.) He he, just don't notice this para la! Have fun! ;)

Mariuca September 16, 2008 at 1:19 PM

Roxy's birthday is coming up yay! When exactly is ur big day? :)

Sure, u can wait for ur new bag Roxy, so long as u have FUN! :D

Mariuca September 16, 2008 at 1:19 PM

YAY, thanks Rozella! Have fun with the tags sweetie! :)

Mariuca September 16, 2008 at 1:22 PM

Ha ha Nessa! Told ya I was in da mood he he! Thanks for tagging me yeah! ;)

Sigh, I wish Wordpress didn't have to be so complicated, I'd move today itself if it was easy to understand! :)

Aiya, my PC still not 100% okay la Nessa, heartpain only thinking abt it. All this is making me feel like buying a new PC or perhaps a lappy? We'll see, must kira duit dulu he he! :):):)

Mariuca September 16, 2008 at 1:23 PM

Thanks Monica, I love my bag too he he! Have fun with the tags sweetie! :)

Mariuca September 16, 2008 at 1:24 PM

Hey Grandy! Feel free to do all three tags if you like, or u can pick and choose the ones that take ur fancy. Just remember to have fun okay? :):):)

Mariuca September 16, 2008 at 1:25 PM

Thanks Janice! I love my Coach bag and the wristlet too! I think my Coach bag was one of my best buys from my Bandung trip he he! Faster take a pic of ur bag okay? Wonder what u have in yours so share with me! :):):)

Emila Yusof September 16, 2008 at 2:11 PM

Thanks for the tag, Marzie!! Will put it up soon as I can!

Mariuca September 16, 2008 at 2:34 PM

Hola Emila! No worries dear, have fun! Wonder what's inside ur bagasi he he! ;)

EastCoastLife September 16, 2008 at 5:51 PM

You have a beautiful Coach bag which I would love to have too!!! You are so neat and organised, no clutter.

You got married early. Still no plans to start a family? :) Sorry for my kaypoh. hehe....

Thanks for the tags.

Dar_Ling September 16, 2008 at 6:59 PM

THX! this tags looks so fun and interesting. Not only that, pretty girly too. lol. I will get to it and let you know!

anyway to answer your question, it's my younger sis. i'm the eldest.

Fida Abbott September 16, 2008 at 7:43 PM

Ha, ha,....tag again.

Thank you for have been involving me. It looks fun. I will do it in the next several weeks after the event in KabarIndoensia is done.

Yeah, I am really busy.

Have great day!

Tina September 16, 2008 at 10:13 PM

at first i thought your perfume was a lipstick that had been run down to its end rofl

thanks for tags. i have done first two chick, but i will do the last one ;)

LadyJava September 16, 2008 at 10:58 PM

GP!! Yelah you know me.. Handbag freak.. can't get enuff of them and none good enuff.. I have to leave some in SG as well and always tell mommy to use them as well :)

Yeah.. "it" is very much an ongoing thing.. he even search youtube for videos.. but you're right.. malas kan.. and scary gak..

Wah an obersea vacation sounds good anytime dearie!!

Sushi September 17, 2008 at 9:57 AM

Thanks for the tags dear GP, I'll have to grab Mama to help me with these, esp. the one you have to show your handbag hehehe! xoxox

foongpc September 17, 2008 at 10:56 AM

Hi, just drop by to say hi. Noticed your blog on Entrecard and your comments on ECL's blog. I'm not a fan of all these tags and memes, but I guess when people tag me, I gotta respond right? Nice blog you have here! : )

Jean Chia aka Ms.Yummy~licious September 17, 2008 at 12:43 PM

marzie, i love all the three tags! it's so fun lar!

hey, i have an old plaster in my wallet too. I'm so happy to found someone who carries plaster around like me! yeeha!! :))

eh, marzie, your anni is on 30th march? now i recalled you telling me about it when i posted about our anni. Ours is on 31st march. :) hehe, but wedding anni tak tahu lagi lar! :P

omg, marzie, you restored yr pc again! kasihan lar u! always hv to go through this prob. You know, my pc is also giving me prob nowadays. sometimes, a blue screen appears and said error had occur. Usually i just need to restart my comp, if not, i need to run some setup with a disc. I'm not sure what's the disc called, M helped me to do it. Guys are always better with computers, rite? :)

SHIELA September 17, 2008 at 4:00 PM

marzie, i love your bag!!! here in UK we don't have any coach outlet...sigh.

Mariuca September 17, 2008 at 4:29 PM

YAY! Thanks ECL, I oso love my Coach bag la he he! Actually I wanted an LV one, oso very nice! But it was more of a clutch bag, and I wanted one with longer straps like this Coach one! :)

I am kinda neat and organized, I have to agree ha ha! But hey, I got married at 28 mah, not too early right? Kids? Hmmmmm, me waiting for LJ first HA HA HA!!!! :):):)

Mariuca September 17, 2008 at 4:31 PM

Erisha! I had a feeling you'd love this new set of tags, esp the first 2! Easy and fun and yes, girly!

Ohhhh that's ur younger sis yeah? You guys look very much the same, almost like twins! :):):)

Mariuca September 17, 2008 at 4:32 PM

Fida! U're in Indonesia now is it?? Wah, u are one busy woman, have fun sweetie! :):):)

Mariuca September 17, 2008 at 4:33 PM

Tina!!! ROFL!! That's my perfume sweetie, or should I say my scent for the day! I use a diff perfume every day, depending on my mood of course! Have fun with the 3rd tag then. :):):)

Mariuca September 17, 2008 at 4:36 PM

LJ! I'm not that much of a handbag person actually, but this one caught my eye, so of course had to buy it lol!

Yeah, B oso reading and reading "stuff" on the net. I'm not really into politics but this time around, I am seriously angry and pissed off, cause it's just too much la! If want to pacify us also, at least don make us look so stupid and gullible la, give us real reasons we can hold on to instead of LAME excuses!!! :(:(:(

Mariuca September 17, 2008 at 4:37 PM

MEOW Sushi, HAPPY BIRTHDAY my fluffy Virgo friend! :):):)

Oh definitely u would need Mama's help with the handbag tag! Oooooh wonder what Mama has hidden in her bag he he, have fun cutie! ;)

Mariuca September 17, 2008 at 4:39 PM

Hola Foongpc and welcome to MPG! I don't mind tags and memes, cause some of them are really fun. And it's a nice distraction sometimes. Hmmm, maybe I'll tag YOU for my next batch of tags LOL! ;)

Hope to see u back here, have a great day! :):):)

Mariuca September 17, 2008 at 4:43 PM

Aloha Jean! YAY, I thought these tags were pretty fun too! So I really enjoyed doing them. :)

Ah yeah la my anni is in March, coming up soon it seems! Hmmmm I wonder when ur anni will be too, perhaps Feb 14??? How romantic would that be? Same month as ur besday and on Val's day too! ;)

Yeah la Jean Chia!!! I'm so fed-up oredi and this time it's even worse, cause even after restoring, there's still something wrong and I think it's my D drive!! So maybe I have to delete everything in my D drive now SIGH!

Oh for me, I'm actually better at fixing PCs then B! I sometimes have to hlep HIM with his PC problems he he! :):):)

Mariuca September 17, 2008 at 4:44 PM

Hi Shiela!!! Thanks sweetie, this is my fave bag for now, until I find another one that I love he he! Wow! I didn't know there's no Coach outlet in UK! Maybe u can shop for one online. :):):)

Mrs. Ezman September 17, 2008 at 7:45 PM

wah...so many tag! i dun have a time to do all the tag thingy...hehe..KIDDING! will do it later ya..but it will take a lil of time to complete :) thanks dear :D

LadyJava September 17, 2008 at 7:49 PM

GP!! I have six kids already lah...lolzz!!

I agree on the stupidity stuff.. you sometimes can't help but feel insulted kan... depa ingat kita bodoh ke apa...:(

Jean's 14 Feb is a wonderful date.. for sure M won't forget..lol!!

EastCoastLife September 17, 2008 at 10:02 PM

You look young. Sweet young thing. sigh...

Mariuca September 17, 2008 at 10:36 PM

LOL Mrs. Ezman!!! Mcm tak biasa tag mengtag ni he he! ;)

Sure, take ur time, bila boring-boring kat sekolah, u can do this set of tags yeah! Have fun! :):):)

Mariuca September 17, 2008 at 10:39 PM

Ha ha ha LJ! I oso have 3 kids oredi, how to have some more right? LOL! ;)

Yes, insulted, angry, disappointed, confused...semua pun ada! We'll see the development in these next few weeks, hopefully there'll be something for us to believe in. :)

YAY, so how abt it Jean? Feb 14th?? ;)

Mariuca September 17, 2008 at 10:40 PM

Wah really ECL???? Yeeha!!! I was pretty depressed about turning a year older this birthday, but now u made me feel better he he! *BIG HUGS*

LadyJava September 17, 2008 at 11:01 PM

Lol GP!! you still have three more allocation..lolzz!!!

Yeah ... very interesting to see what's going to happen so.. in the meantime so enjoying the exchange rate..lolz!!

cecak,  September 17, 2008 at 11:41 PM

Youe website/blog very good
I like its

Jean Chia aka Ms.Yummy~licious September 18, 2008 at 12:44 AM

hehe, no lar, marzie! i think my wed anni will be somewhere end of year. :)

whoa, probs even after restoring yr pc? that's headache lar. better go get a new lappie already. perhaps can ask B to sponsor abit lar. :P

haha, wah, marzie, you "tere" lar! Im no good at fixing pc. Hv to call for M to fix it for me. hehe, so cute lar, B hv to ask form yr help! :)

Bobby September 18, 2008 at 8:47 AM

Hi Marzie!!! Thanks for the tag, I'm sure I can do one of these. Let me dump out my Revellian handbag lol:)

Sushi September 18, 2008 at 9:36 AM

YaY, MPG peeking out on my B-day! Thanks so much for your lovely words and wishes dearie! Woof, Woof:)

Mariuca September 18, 2008 at 3:59 PM

LJ! 3 is enough for me, he he! Me too, bored oredi with the "situation" but still wan to know the development, so we'll see! :)

Mariuca September 18, 2008 at 3:59 PM

Hey Cecak! Thanks so much and welcome to MPG! :)

Mariuca September 18, 2008 at 4:01 PM

Wah! Year end ye Jean? Could it be this year????

Dat's why Jean! So u can see why that lime green VAIO was the best besday pressie I "received" this year kan? Some more from u ha ha! :):):)

Mariuca September 18, 2008 at 4:02 PM

Sushi!! And now with Mariuca on ur PW, u have both my blogs peeking at ur site on ur birthday! Double YAY! Love and hugs for u cutie! :):):)

Mariuca September 18, 2008 at 4:03 PM

LOL Bobby!! Your comment made me laugh la he he...I can't wait to see what's inside ur handbag ha ha ha!!! :):):)

Nick Phillips September 18, 2008 at 4:16 PM

Alamak and there I thot I could get away with this one ... LOL! It'll be out soon, already working on it ...

Mariuca September 18, 2008 at 4:25 PM

That's why la Nick! Confidently thinking u could get away with this one, like I'm gonna let that happen ha ha! Oh wow, looking forward to seeing what's inside ur bag Nick! ;)

Tina September 18, 2008 at 4:27 PM

just 'droppin' by hee hee hee. and thought i would sneak in a comment to make sure i stayed in the top ten ;0

Mariuca September 18, 2008 at 4:34 PM

Comment all u like Tina! I'd love to have u back on my Top 10 Mariucans list for Sept, good luck sweetie! :)

EastCoastLife September 18, 2008 at 6:26 PM

I can't see your EC card. Cannot drop.

foongpc September 19, 2008 at 1:59 AM

mariuca, whatever you do, don't tag me! Haha!
Thanks for dropping by my blog. Nice to know you are fan of Mariah Carey too : )

Bay Head Blog September 19, 2008 at 4:37 AM

Mariuca,
Thanks for a little levity in an otherwise hectic week...I've completed the Handbag Tag at my Bay Head Blog. Here's the link:
http://bayheadnewjersey.blogspot.com/2008/09/whats-in-roxys-handbag.html
Roxy

LadyJava September 19, 2008 at 5:36 PM

Hey Sweetie..planning to do this tonight.. need interim lah..but plan to split it kot..lolz..

How's your sinus?? better already???

Happy Friday dearie!!

Mariuca September 19, 2008 at 6:24 PM

Alamak, can u see it today ECL? Hope that was just a temporary glitch, happy weekend! :D

Mariuca September 19, 2008 at 6:25 PM

Yay, thanks Farah! I'll drop by after buka nanti ye. Selamat berbuka to u and family! :):):)

Mariuca September 19, 2008 at 6:25 PM

Foongpc!! Oh now u're just tempting me and I might very well tag u on my next meme post ha ha!

Oh MC is my diva, I LOVE her! :):):)

Mariuca September 19, 2008 at 6:37 PM

Yay! Thanks for playing along Roxy and ur bag at ur post is just as foxy as u are he he! ;)

Jean Chia aka Ms.Yummy~licious September 20, 2008 at 1:11 AM

wow, marzie, doing yr makeover ye? looking great so far! :))

foongpc September 20, 2008 at 2:54 AM

hey, what happened to your Entrecard widget? Can't find it here!

Mrs. Ezman September 20, 2008 at 9:35 PM

ya bah kan Mariuca! mcm x biasa :p tapi currently my camera spoilt la..cannot take pic of what's inside my bag hehe..tpi bsok will try to using hp's cam..ehehe

LadyJava September 21, 2008 at 2:05 PM

GP!
I did the shopping meme already here

Am working on the other two..heheh

LadyJava September 21, 2008 at 2:57 PM

GP.. my handbag tag here...heheh

Mariuca September 21, 2008 at 3:01 PM

Happy Sunday to u LJ! Thanks for doing the tags yeah, I'll come see later. My connection is so very slow today! Dah start la tu! :(

Mariuca September 21, 2008 at 3:02 PM

Jean!!! I'm done with my makeover, thanks for noticing and now baru la lega he he! Hope u had a good weekend. :)

Mariuca September 21, 2008 at 3:05 PM

Of coz Mrs. Ezman, no hurry! Alamak what happened to ur camera? I hope u get it fixed soon but good thing most HP now ada camera yeah? Have fun! :):):)

Nick Phillips September 21, 2008 at 3:41 PM

Hey Marzie, I got the tag done. Come by when you're free. But be warned, it's a long post! LOL!

Bobby September 21, 2008 at 5:49 PM

I'm working on my meme Marzie, I'll have it up soon. I know you're probably not interested in American politics (I don't blame you) and it's time for me to write something fun! Have a great day:)

Mariuca September 21, 2008 at 11:42 PM

Hey Foong! Can u see my EC widget today? I can see it fine on my end. :)

Mariuca September 21, 2008 at 11:42 PM

Nick! He he, like u need to warn me about ur long posts! Since when have ur posts been short eh? Okies, I'll come by to check it out, thanks! :D

Mariuca September 21, 2008 at 11:44 PM

Yay, thanks Bobby! I really can't wait to see ur Revellian bag and no worries abt ur posts! I'll still visit u, have a great Sunday Bobby Wobby! :D

Jean Chia aka Ms.Yummy~licious September 22, 2008 at 1:52 AM

great makeover my dear! I love the navigation bar above. It's so neat and organized! :)

Jean Chia aka Ms.Yummy~licious September 22, 2008 at 1:52 AM

congrates, marzie! MPG is now at 2nd place! woohoo!! :))

Mariuca September 22, 2008 at 4:09 AM

Yay, thanks Jean! LJ helped me with the makeover, biasala! U know me and html, we just don't jive he he! Happy to hear u like it Jean and I too think everything looks more organized now.

And yay, I'm at number 2 oredi ye? Must maintain till the end of the month LOL! :):):)

Liza September 22, 2008 at 5:08 PM

hi GP! for you...

http://mlizcochico.blogspot.com/2008/09/propagating-friendship-award.html

cheers

Fida Abbott September 22, 2008 at 10:22 PM

Hello Mariuca,

I have done your tag. I am sorry it takes a week to do it.

I also have a tag for you too.

Have great day!

LadyJava September 23, 2008 at 12:59 AM

I'm back!!! hehe.. Happy Tuesday dearie.. working on your happy post??

Mariuca September 23, 2008 at 4:30 PM

Liza!! Thanks so much for the award, I'll come check it out! :):):)

Mariuca September 23, 2008 at 4:32 PM

Fida, thanks sweetie! And no worries abt the delay, perfectly understandable. I'll come see ur tag now, hang on!! ;)

Mariuca September 23, 2008 at 4:33 PM

Happy Tuesday LJ, happy post is out woo hoo! :D

Monica September 25, 2008 at 8:27 PM

Hi dear, I have done one of the tags! ;-)

Sushi September 26, 2008 at 5:21 AM

Hi Marzie! I finished doing the tags with Mama! YAY! Check it out!
Oh, did not know your Mommy lived a bit far, every weekend is great too! Hope she'll stay lots of more weekends :)

Mariuca September 26, 2008 at 5:01 PM

He he I checked out ur handbag Monica, sweet! And thanks for playing along! :)

Mariuca September 26, 2008 at 5:02 PM

Yay, I'll come check out your tags Sushi! You did all of them? Woo hoo! And happy weekend to u! :)

phatelara September 29, 2008 at 10:08 PM

Hi Marzie, just posted the handbag tag! :) Now you can see my hippie sling bag, lol!!

Mariuca October 2, 2008 at 4:52 AM

He he I saw ur hippie sling bag oredi Debbs, it's just as cool as you! Thanks for playing along! ;)

Mariuca October 2, 2008 at 4:52 AM

Yay, thanks Aiko! I'll come see ur tag, have a great day! :)

phatelara October 2, 2008 at 5:32 AM

Hola Marzie! You're up early. Thanks for the interesting tag. :) Happy Thursday! :)

Mariuca October 3, 2008 at 1:38 PM

Debbs, it's Fri oredi, so happy weekend to u! You still in merajuk mode ke? :)

Jean Chia aka Ms.Yummy~licious October 13, 2008 at 1:33 AM

hello marzie dear! i was just about ot let u know that i've done these tags when i saw yr comments coming in at AGP! hehe, i guessed there's no need for me to announce it then! :)

am waiting for tomorrow to drop off AGP again! good night, dearie! *mmuaks*

Mariuca October 13, 2008 at 3:46 AM

Oh ye ke Jean? Looks like I read ur mind eh? Ha ha! Thanks for dropping ur EC here today, I dropped both of mine at AGP oredi yay! :)

Nirmik November 30, 2008 at 2:13 PM

It's Very good Blog. How time take to make this kind of blog.

Mariuca December 6, 2008 at 6:44 PM

Thanks Nirmik! I hope u enjoyed ur stay and do come again! :)

Nirmik,  November 15, 2009 at 7:57 PM

it's cool informarion

Mariuca,  November 20, 2009 at 4:20 PM

Hey there Nirmik!

Love n Hugs from Genie Princess!

Blog Widget by LinkWithin

Red Hot Drops

I'm A Drop Star

Scent-sational Scent-sations

My Visitors

Bloggers Exchange

Vote for Mariuca

Recent Visitors

Blog Makeover by LadyJava Creations