Friday, March 13, 2009

MPG Returns! **


It took one very distressed email from me, tedious template tweaking, bouncing of emails between Entrecard and me plus a whole lot of whining and crying to my blog buddies before I finally received the much awaited Love Letter from EC!



Hey Mariuca,

You're good to go! :) I truly appreciate your patience, concern, and compliance with this. And I really really wish every user were as prompt and sweet as you are. Thank you for being you and Thank you for choosing Entrecard. You are a valued member.

- Warning removed.

Thanks,
Andy Tynefield
WoW Lawl Blog
Entrecard Support


Last week, I received a warning email from EC, which got me really upset! Apparently, certain bloggers (specifically from US) were being redirected to other foreign sites when they land at MPG. I personally have never encountered this issue at MPG, so naturally the warning came as a rude shock! I related my plight to Andy from the Entrecard team, who was extremely supportive from the start. I commend him for his prompt reply, which included the specific URL my blog was being redirected to without my knowledge. Despite endless tries to access the culprit, I could not load the site. So after much discussion with my webmaster LJ, we decided the best solution was to give MPG an entirely new template!

I am much indebted to LadyJava for her assistance. As my Webmaster, she took to her role and immediately started working on my template. The main issue she faced while loading my new template was JS-Kit related, which she handled beautifully! Via her first-class contact with the JS-Kit team, she convinced them to work overtime (on a Sunday too) and give MPG priority attention!

The plan was for LJ to install my new template with the major foundation intact. I would then reinstall my widgets in phases. After each phase, I would report back to EC for them to inspect MPG for any redirection. Taking into account the time difference between Malaysia and US, the whole process took several days. Andy from the Entrecard team was truly amazing and extremely supportive every step of the way. He even issued a special notice to his colleagues; notifying them of my special case and NOT to delete me within the stipulated 72 hours!

The first two phases went through smoothly but I received a red alert from EC when it came to the final phase! Under the advice of my Webmaster, I removed a piece of code for a particular program I'm registered with, the one that seemed the most suspicious. Afraid to keep my hopes up, I endured a restless night; expecting another red alert email from Andy but I was oh so relieved when I got his approval letter the next day! After days of uncertainty, I am thrilled to finally have the deletion warning removed and I'm back to being a Drop Master at EC!

A MILLION THANKS AND GRATITUDE TO LADYJAVA, ALEX (JS) AND ANDY (EC). Thank you for coming through for Mariuca's Perfume Gallery! sembah

Love also goes out to Debbie, Shemah, Jean and Emila for immediately consoling me when they heard about my possible deletion, love you guys! peluk

Thank you as well to Monica, Ane, Kim, Roxy, Polly and Tyson who were concerned enough to send MPG a panic message when they discovered she was closed to the public! ihikhik

PS. This is a ** post! I am giving away linky love to the first 2 commenters instead of the usual 1, go for it!



MPG LOVES


246 comments:

«Oldest   ‹Older   1 – 200 of 246   Newer›   Newest»
Jean Chia,  March 13, 2009 at 4:11 AM

=-X =-X

Jean Chia,  March 13, 2009 at 4:12 AM

Yay!!! 2 points for me!!! :-D :-D

Jean Chia,  March 13, 2009 at 4:12 AM

FC!!! FC!!! so happy lar me!!!

LadyJava,  March 13, 2009 at 4:13 AM

:* :* :*

Jean Chia,  March 13, 2009 at 4:13 AM

wah, a love letter from yr BF huh!! hehe :* :*

Jean Chia,  March 13, 2009 at 4:13 AM

marzie, congratulations on MPG returns! im so glad everything is ok now!! *HUGZ*

Jean Chia,  March 13, 2009 at 4:15 AM

woohoo!!! ** post!! LJ, shem, debbs? come quick!!!! =-O =-O =-O :)

LadyJava,  March 13, 2009 at 4:15 AM

Yihaaa!!! MPG is back in business!!! hehehhe

Jean Chia,  March 13, 2009 at 4:16 AM

HUGZ to you too! marzie!! :)

Jean Chia,  March 13, 2009 at 4:17 AM

woohoo!! LJ, congrates!!

Jean Chia,  March 13, 2009 at 4:17 AM

That's so thoughtful of LJ to help u wt everything! great job, LJ! :)

LadyJava,  March 13, 2009 at 4:17 AM

heheh.. wah piang... lucky for first 2...lol!

Recent blog post: Blogging with Style

Jean Chia,  March 13, 2009 at 4:18 AM

ok, marzie, im off to bed!! sudah puas hati ni be yr FC. now can tidor!! haha!!

Jean Chia,  March 13, 2009 at 4:19 AM

nite nite, lovely marzie!! see ya!! :* :* :* :*

LadyJava,  March 13, 2009 at 4:19 AM

FC! FC FC!.. Jean. nothing but the best for our Genie Princes.. I was so glad I cud help of course!

Mariuca,  March 13, 2009 at 4:19 AM

Hugs for Jean AND LJ for being my 2 FC, ** post guys!! And thanks for all your help and support during my MPG phase, love ya! :)

Jean Chia,  March 13, 2009 at 4:20 AM

hahaha.. so cute lar u LJ!! what's piang?

LadyJava,  March 13, 2009 at 4:23 AM

Aiks.. Sg pple like to use the word piang.. it's chinese right.. not sure which dialect though.. something .. wah lucky like that lah..loL!

Mariuca,  March 13, 2009 at 4:24 AM

LJ, thanks so much again and again for always coming to my rescue, love ya! :)

Mariuca,  March 13, 2009 at 4:24 AM

Jean! Very thoughtful and it was on her besday too, thanks so much LJ!

Mariuca,  March 13, 2009 at 4:25 AM

:):) Jean!

Mariuca,  March 13, 2009 at 4:25 AM

2 points for u indeed Jean, it’s AGP’s turn here yay!

Mariuca,  March 13, 2009 at 4:26 AM

:):):) LJ!

LadyJava,  March 13, 2009 at 4:27 AM

The long awaited love letter finally came eh GP!!
Congrats dearie.. what a relieve kan!
_____

Mariuca,  March 13, 2009 at 4:27 AM

He he he yeah lor, lama tak dapat love letter Jean! ;)

LadyJava,  March 13, 2009 at 4:27 AM

Night Jean :-)
_____

Mariuca,  March 13, 2009 at 4:28 AM

Thank you Jean, I’m thrilled for MPG too, kalau tak for sure still crying now! Hugs Jean for all ur support too! :)

LadyJava,  March 13, 2009 at 4:28 AM

Love ya too GP!!
_____

LadyJava,  March 13, 2009 at 4:29 AM

No probs dearie.what are friends for right.lucky managed to find a
workaround for that blogger upload prob!
_____

Mariuca,  March 13, 2009 at 4:29 AM

Nite nite Jean, and congrats for being my FC woo hoo! :)

Mariuca,  March 13, 2009 at 4:29 AM

Oh ye ke then PIANG indeed LJ, ingatkan u dah zzzz! ;)

Mariuca,  March 13, 2009 at 4:31 AM

Tenkiu LJ, of coz la lega, kalau tak another problem to add to my depresi he he! Woo hoo!!! Hey so u wan me to feature who la now? LJL?

LadyJava,  March 13, 2009 at 4:35 AM

Yeay for MPG!!
_____

LadyJava,  March 13, 2009 at 4:35 AM

Belum GP. I got makeover ni.. but Nampak this one like easy only..hehhe
_____

Mariuca,  March 13, 2009 at 4:38 AM

Ah forgot abt the blogger prob oso, still came through for me, tenkiu la LadyJava! :)

Mariuca,  March 13, 2009 at 4:38 AM

FC FC FC MPG MPG MPG!! :)

Mariuca,  March 13, 2009 at 4:41 AM

LJ, can give me the code for ur money blog. Notice I like to call her money blog he he…then I tak yah upload. Email me yeah? :)

Mariuca,  March 13, 2009 at 4:43 AM

Ok I will prob zzzz in a bit although I still have one more PB to do! Eh wait, 2!!

LadyJava,  March 13, 2009 at 4:43 AM

No probs at all dearie.. sekali terdaya..heheh :-)
_____

LadyJava,  March 13, 2009 at 4:43 AM

FC FC FC !!
_____

Mariuca,  March 13, 2009 at 4:44 AM

YAY! Hugsy!

LadyJava,  March 13, 2009 at 4:51 AM

Ok.. sat ah..
_____

LadyJava,  March 13, 2009 at 4:52 AM

Kachinb!!!
_____

Mariuca,  March 13, 2009 at 4:55 AM

Kaching sikit je tapi u OKB every day LJ he he!

Mariuca,  March 13, 2009 at 5:01 AM

Ok got the email, thanks dearie. Money blog is up ha ha!

Kim,  March 13, 2009 at 5:36 AM

goodness gracious Mariuca...
you have been through the wars...
I'm so glad to hear that you have solved the problem and the new design looks smashing...
congrats to you and LJ.. :) :) :'(
have a great Friday the 13th :*

Recent blog post: The Spirit of the Bush

Twinks,  March 13, 2009 at 7:27 AM

Hi Marzie!
MPG is back !! woot! woot!!

Recent blog post: Right Now Tag

Twinks,  March 13, 2009 at 7:27 AM

missed FC! i'm so slow! Marzie need a magic carpet! got one for rent? :-D :-D :-D

Recent blog post: Right Now Tag

Twinks,  March 13, 2009 at 7:28 AM

Hi Jean! Congrats!
No point for me.. :'( :'( :'( :'(

Recent blog post: Right Now Tag

Twinks,  March 13, 2009 at 7:30 AM

Marzie!!! MPG is back !! woot! woot! :-D :-D :* :*
and is going to kick some @$$! LOL!!! :-D :-D

Recent blog post: Right Now Tag

Twinks,  March 13, 2009 at 7:31 AM

LJ is one expert! LJ!!!!!!! job well done!! you're simply the best woman! :-D :-D

Recent blog post: Right Now Tag

Twinks,  March 13, 2009 at 7:33 AM

will make myself a cup of coffee Marzie...better update my blog first before I start yaking ....LOL!!!
its raining here!! =-O =-O

Recent blog post: Right Now Tag

Twinks,  March 13, 2009 at 7:33 AM

how I wish its raining men! hahaha... and they all look like Adam and Danny!! hahaha LOL!

=-O =-O :-D :-D

Recent blog post: Right Now Tag

Phatelara,  March 13, 2009 at 7:49 AM

Congrats Jean! Slept already la at 4am lol!! :):):)

Phatelara,  March 13, 2009 at 7:50 AM

Congrats LJ! 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)

Recent blog post: Dakota Fanning Confirmed As ‘Jane Volturi’ For New Moon

laketrees,  March 13, 2009 at 8:09 AM

just dropping in to check my updated comment luv...
I was having problems with it ...but now it seems to be ok Mariuca...
:)

Recent blog post: 'This world is but a canvas to our imagination.'

gagay,  March 13, 2009 at 8:48 AM

:'( :'( :'( :'( :'(

Recent blog post: Can you?

gagay,  March 13, 2009 at 8:48 AM

now i understand why you were like a tiger last week GP.. =-O :-D =-O :-D

Recent blog post: Can you?

gagay,  March 13, 2009 at 8:49 AM

even this is a two-star post, i still didn't make it to be the FC!

Recent blog post: Can you?

gagay,  March 13, 2009 at 8:49 AM

hate it! >:o >:o >:o >:o >:o >:o

Recent blog post: Can you?

gagay,  March 13, 2009 at 8:49 AM

MPG is back! i want TSHIRT!

Recent blog post: Can you?

gagay,  March 13, 2009 at 8:49 AM

GP tshirt!?!?!??!?! :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Recent blog post: Can you?

gagay,  March 13, 2009 at 8:50 AM

nothin' for me yet te jean!

Recent blog post: Can you?

gagay,  March 13, 2009 at 8:50 AM

congrats te jean!

Recent blog post: Can you?

Phatelara,  March 13, 2009 at 9:28 AM

Morning Gagay! :)

Jean Chia,  March 13, 2009 at 9:29 AM

well said, LJ! we always want the best for our GP! :)

Janice Ng,  March 13, 2009 at 9:37 AM

Good to hear that the warning has been removed :)

Phatelara,  March 13, 2009 at 9:37 AM

Morning Jean! I am so happy now Marzie won't have a reason to cry anymore! Yay!!

Janice Ng,  March 13, 2009 at 9:38 AM

I was wondering what's the program that caused you, LJ & EC so much trouble? :(

Ane,  March 13, 2009 at 9:40 AM

hey Marzie, what was that code that you needed to remove anyway? *DONT_KNOW* *DONT_KNOW*

Recent blog post: Just What I Need, A Blog Make Over!

Ane,  March 13, 2009 at 9:42 AM

what's a PB? *DONT_KNOW* *DONT_KNOW* :-P

Recent blog post: Just What I Need, A Blog Make Over!

Ane,  March 13, 2009 at 9:42 AM

I am so glad MPG is back and that I'm not banned! :-P

Recent blog post: Just What I Need, A Blog Make Over!

Ane,  March 13, 2009 at 9:42 AM

:'( :'( :'( :'( :'( >:o >:o >:o >:o >:o

Recent blog post: Just What I Need, A Blog Make Over!

Ane,  March 13, 2009 at 9:43 AM

congrats Jean! ;) grrr... >:o >:o

Recent blog post: Just What I Need, A Blog Make Over!

Ane,  March 13, 2009 at 9:44 AM

lol! :-D love yah Jean! :*

Recent blog post: Just What I Need, A Blog Make Over!

Janice Ng,  March 13, 2009 at 9:46 AM

Its Fri.... I'm feeling happy though I still need to work tomorrow. Happy for my hubs that he can take a rest over the weekends loh :)

Recent blog post: Yummilicious Muffin from Chocolat N' Spice

Jean Chia,  March 13, 2009 at 9:54 AM

hahaha.. ya meh? i dunno what dialect lar! doesn't sound familiar to me! but thanks for the lesson! :)

Jean Chia,  March 13, 2009 at 10:14 AM

Wah, so considerate lar LJ!! *HUGZ* for LJ!! :)

Jean Chia,  March 13, 2009 at 10:15 AM

yay!!! thanks, marzie!!! im so happy!!! :)

Jean Chia,  March 13, 2009 at 10:16 AM

haha... this must be among the best love letters you've received, kan! :)

Jean Chia,  March 13, 2009 at 10:16 AM

hi LJ! im back here again!!! aloha!! :)

Jean Chia,  March 13, 2009 at 10:22 AM

haha.. no prob, lovely!! I am always here for you!!! :) *Special BFF HUGZ*

Jean Chia,  March 13, 2009 at 10:23 AM

hehe, morning marzie!! im all full of energy to be yr FC again! wen next post? hehe

Jean Chia,  March 13, 2009 at 10:25 AM

hahaha... mmg piang saya yesterday! :)
LJ, is that how i use this piang word?

Jean Chia,  March 13, 2009 at 10:26 AM

yay!!! can feature here side by side wt LJ!! The Queens of Makeover!! woohoo!!!
Thanks, marzie!! *GROUP HUGZ ladies*

Jean Chia,  March 13, 2009 at 10:55 AM

thanks, twinks!
no point for you yet! dun give up, girl! :)

Jean Chia,  March 13, 2009 at 10:57 AM

twinks, you're updating yr blog now? wait for me, i want be yr FC!! :)

Jean Chia,  March 13, 2009 at 11:02 AM

hahaha.. yalar, debbs!! what to do? my friends here are all night owls. Need to stay late to be Fc mah!! lol! :)

Phatelara,  March 13, 2009 at 11:16 AM

Hehehe I don't know how you do it, Jean. Can stay up late and then have to wake up early, get dressed and go to work. I think I can pengsan! Hehehe...

Jean Chia,  March 13, 2009 at 11:25 AM

haha.. good idea lar, LJ! u mmg mmo sifu! :)

Jean Chia,  March 13, 2009 at 11:28 AM

wah marzie, kaching kaching!! :)

Jean Chia,  March 13, 2009 at 11:28 AM

hahaha.. u two OKB lar.. me kaching once in a while lar! :)

Jean Chia,  March 13, 2009 at 11:34 AM

nvm, GG. I heard you're leading at twinks!! so hooray for u, girl! :)

Jean Chia,  March 13, 2009 at 11:34 AM

hahaha.. wah demanding lar GG! haha!! :)

Jean Chia,  March 13, 2009 at 12:23 PM

aloha, marzie!
you've been tagged, dear!

emila,  March 13, 2009 at 1:15 PM

soooo glad mpg is back to normal!!! so what was the codes that you removed?

Recent blog post: Blog reader demography survey *

Grandy,  March 13, 2009 at 1:16 PM

YAY you are back online!! I will admit that I have had this problem with both your sites AND several of LJ's sites.

Recent blog post: WTF Wednesday Returns

Grandy,  March 13, 2009 at 1:17 PM

I could never figure out the WHY of getting bumped to other sites, and thought it was just me until I would get it repeatedly when trying to come see you from work too. >:o

Recent blog post: WTF Wednesday Returns

Grandy,  March 13, 2009 at 1:18 PM

But I would never report you!! I don't know why that would happen. It just prevented me from being able to leave comments.

Recent blog post: WTF Wednesday Returns

Grandy,  March 13, 2009 at 1:18 PM

Oh, and it prevented me from being able to drop my EC too.

Recent blog post: WTF Wednesday Returns

Grandy,  March 13, 2009 at 1:19 PM

Does this mean LJ will be able to fix your other site too then? Since it kicked me to a hotjobs.com site tonight? If not...no biggie. I will keep trying.

Recent blog post: WTF Wednesday Returns

Grandy,  March 13, 2009 at 1:20 PM

Just know that I will keep trying and eventually get through. ;)

Recent blog post: WTF Wednesday Returns

emila,  March 13, 2009 at 1:20 PM

yihaa!!!lj, u're a genius!!

Recent blog post: Blog reader demography survey *

Grandy,  March 13, 2009 at 1:20 PM

YAY to MARZIE & LJ!! :-P

Recent blog post: WTF Wednesday Returns

emila,  March 13, 2009 at 1:21 PM

lol, lj forever fc!!! :* :* :* :*

Recent blog post: Blog reader demography survey *

emila,  March 13, 2009 at 1:21 PM

congrats lj!!!

Recent blog post: Blog reader demography survey *

Jean Chia,  March 13, 2009 at 3:10 PM

be patience, GG! you're def get a point here! ;)

Jean Chia,  March 13, 2009 at 3:14 PM

thanks, GG! :*

Jean Chia,  March 13, 2009 at 3:16 PM

morning debbs!! haha.. ya! so now she can concentrate on BD lar! Right, Marzie! ;)

Jean Chia,  March 13, 2009 at 3:17 PM

hehe.. thanks, Ane! ;)

Jean Chia,  March 13, 2009 at 3:19 PM

love yah too, Ane! :*

Jean Chia,  March 13, 2009 at 3:19 PM

oh, jan, u still havent answer my question yet lar. I asked u at AGP, what are you working as? :)

Jean Chia,  March 13, 2009 at 3:22 PM

hehehe.. wt coffee anything can lar debbs!!! lol!!
no lar, it's more of the power of $$$ that keeps me going. :P lol!!

Phatelara,  March 13, 2009 at 3:37 PM

Hi Jean! Yala, apart from BD, GP can also focus on her AL on AI. Hehehe...I just love using acronyms...hehehe

Mariuca,  March 13, 2009 at 3:41 PM

AL AL AL AL!!! Mooooorning Debbs! Morning Jean! Achooooo, alamak sinus attack la now but hafta reply cause I see my AL bein mentioned here yahoo!!!!!!!!!!

Phatelara,  March 13, 2009 at 3:52 PM

Wakey schmakey GP! Lol!! Reply sbb AL ye? Hugsy!! Dah makan ubat ke?

Phatelara,  March 13, 2009 at 3:53 PM

I saw AL's Black/White performance la on YouTube. Now I can watch AI too woohoo!!

Mariuca,  March 13, 2009 at 3:57 PM

AHAKS! Menggoda ke tak si AL tu? Huhuhuhu! Abt to take my sinus meds now Debbs, thanks for asking cutie!

Phatelara,  March 13, 2009 at 4:05 PM

Hmmm..he's comel la but doesn't make my heart skip a beat lol!!

Mariuca,  March 13, 2009 at 4:10 PM

He he he he he hehe heheh I just can’t wait la to see him back in aksi next week! ;)

Phatelara,  March 13, 2009 at 4:15 PM

So long your hehehehehehehehe GP! :):):) I wanna see him sing ballads la, boleh? :):) Then can see if will melt or not lol!!

Mariuca,  March 13, 2009 at 4:21 PM

Alahai, u mensi ballads je I dah melt ni he he he heh eh ehehehhehehehe!!!!! For sure will melt one la! ;)

Phatelara,  March 13, 2009 at 4:24 PM

Hehehe flutter flutter melt melt lol!! ;);)

Mariuca,  March 13, 2009 at 4:27 PM

Flutterby in my tummy lolz!!!

Monica,  March 13, 2009 at 5:06 PM

oh Mariuca!! I'm so glad the problem has been solved!! :* :*

Monica,  March 13, 2009 at 5:09 PM

aha that's your bf that we were talking abt the other day huh ;) 8-)

Recent blog post: Forgive and forget?

Mariuca,  March 13, 2009 at 5:10 PM

Monica!!! I’ve been waiting for this love letter la from my bf, so finally got it YAY! :)

Mariuca,  March 13, 2009 at 5:13 PM

Yeah lor, not pop-ups but redirection. At first he said pop-ups though, but anyway MPG is a full-fledged EC member again yay!!!!

Monica,  March 13, 2009 at 5:31 PM

I'm so happy for MPG la Mariuca!!!

Recent blog post: Forgive and forget?

gagay,  March 13, 2009 at 5:34 PM

:'( :'( :'( :'( :'( :'(

Recent blog post: Can you?

gagay,  March 13, 2009 at 5:34 PM

i juz want MPG shirt! :'( :'( :'( :'( :'(

Recent blog post: Can you?

gagay,  March 13, 2009 at 5:35 PM

good morning too te debbs!~

Recent blog post: Can you?

gagay,  March 13, 2009 at 5:35 PM

yeah! i am te jean! ;) ;) ;) ;) ;)

Recent blog post: Can you?

gagay,  March 13, 2009 at 5:37 PM

:* :* :* :* :* :*

Recent blog post: Can you?

gagay,  March 13, 2009 at 5:37 PM

yeah! te jean..hope so..MARCH is not over yet!

Recent blog post: Can you?

gagay,  March 13, 2009 at 5:38 PM

yeah! web expert GP!

Recent blog post: Can you?

gagay,  March 13, 2009 at 5:39 PM

WEB PRINCESS is GP!

Recent blog post: Can you?

Monica,  March 13, 2009 at 5:43 PM

and, great job LJ!!! :)

Monica,  March 13, 2009 at 5:44 PM

what MPG shirt gagay? :-D

Phatelara,  March 13, 2009 at 5:57 PM

Good evening Gagay! :):)

Ane,  March 13, 2009 at 6:11 PM

No problem Jean! :) :*

Jean Chia,  March 13, 2009 at 7:23 PM

hahaha, yes, debbs! and also OIAM!! lol!!!

Phatelara,  March 13, 2009 at 7:45 PM

Yes Jean, and also AF! Woohoo!!

Jean Chia,  March 13, 2009 at 10:35 PM

good evening, marzie! how's yr sinus now? hope you're feeling better! :)
hahaha.. excited it seems talking about AL! haha!

Jean Chia,  March 13, 2009 at 10:41 PM

hehehe... me too, marzie!!! hope i wun forget lar. i betta mark my calendar first for next wed! woohoo!! :)

Jean Chia,  March 13, 2009 at 10:41 PM

oh yes!! that would be good!! i think with his eyes, can melt our heatr la if ding ballad! :)

Jean Chia,  March 13, 2009 at 10:42 PM

hahahha.. marzie, esp if the camera zoom on his face then can look at his eyes, kan! sure melt! :)

Jean Chia,  March 13, 2009 at 10:46 PM

haha, ;) GG

Jean Chia,  March 13, 2009 at 10:48 PM

that's right, GG! Here, a nice iced latte for u! Enjoy! :)
Marzie, here's one for u too! :)

Twinks,  March 13, 2009 at 11:02 PM

i'm not giving up Jean...hahaha... my time will come...i just dunno
when...LOL! :-D

Twinks,  March 13, 2009 at 11:02 PM

Jean Marzie beat you! hahaha...Marzie and her magic carpet! hahaha

Twinks,  March 13, 2009 at 11:16 PM

i felt like he is looking at me Jean! hahahaha

Jean Chia,  March 14, 2009 at 1:14 AM

good! that's the spirit, girl!! im rooting for u, twinks!! ;)

Jean Chia,  March 14, 2009 at 1:15 AM

huhuh.. :( ya, i know, i know!!! so heartpain lar cannot be yr FC! :(

Jean Chia,  March 14, 2009 at 1:33 AM

hahahaha.. so melting, kan! ;)

Jean Chia,  March 14, 2009 at 1:50 AM

haha.. yup, debbs!! eh, you got watch AF or OIAM anot?

Mariuca,  March 14, 2009 at 1:53 AM

Jean! Debbs got no tv, whichis why im getting her a huge flat screen when im OKB nanti he he he!

Phatelara,  March 14, 2009 at 1:54 AM

No la, Jean. I don't have tv hehehe...but if I can, I will only watch AI and OIAM. Don't like AF. Heheh..

Jean Chia,  March 14, 2009 at 1:56 AM

oh, that's why she has to watch AL on youtube!! icic!! :)
hehe, that's so thoughtful of u, marzie!! :)

Mariuca,  March 14, 2009 at 1:59 AM

Ha ha ha ahh ahahaha but must wait for me to become billionaire la Jean…he he!

Mariuca,  March 14, 2009 at 2:00 AM

Jean u are number 1 sweetie!
TCO MPG
1. Jean Chia (687)
2. Ane (685)
3. LadyJava (672)
4. Phatelara (439)
5. Monica (302)
6. Shemah (286)
7. emila (284)
8. gagay (111)
9. Jackie (33)
10. Kim (21)

Phatelara,  March 14, 2009 at 2:01 AM

Lol!! Thanks in advance Marzie! hehe

Phatelara,  March 14, 2009 at 2:02 AM

That's why la Jean hehehe...

Phatelara,  March 14, 2009 at 2:17 AM

Woot! Congrats Jean! :)

Phatelara,  March 14, 2009 at 2:18 AM

Lol!! :):) I've submitted ticket to CL edi. Hopefully they'll reply asap. :D

Mariuca,  March 14, 2009 at 2:24 AM

Whats wrong wit ur CL Debbs?

Phatelara,  March 14, 2009 at 2:34 AM

Dunno yet, dah install, reset and reinstall but still tak muncul.

Mariuca,  March 14, 2009 at 2:41 AM

For which blog debbs? CnS?

Phatelara,  March 14, 2009 at 2:44 AM

Yup, CnS. :D

Mariuca,  March 14, 2009 at 2:47 AM

Different account right from rotp? Dah update rss feed at cl?

Monica,  March 14, 2009 at 4:16 AM

I'm here aldy!!! :-P :-P

Mariuca,  March 14, 2009 at 4:34 AM

Ha ha Mon so cute la u! New post at WOAFS sweetie!! ;) Coming soon!!! Wait ah…

Monica,  March 14, 2009 at 4:37 AM

I'm at MPG now :-D

Lainy,  March 14, 2009 at 5:33 AM

I am glad everything's alright now, GP! :) :) :) :) :)

Lainy,  March 14, 2009 at 5:34 AM

Thanks for the taggie, dear MArzie. I will have to work on it after March 15, Still busy with some stuffs for the contest...

Mariuca,  March 14, 2009 at 5:38 AM

Thanks Lainy! I’m glad to have MPG back in biz too yay! :)

Mariuca,  March 14, 2009 at 5:57 AM

Sure Lainy, looking forward to ur contest dear! :)

Kim,  March 14, 2009 at 6:10 AM

have a lovely Saturday Mariuca..
don't work too hard :*

Recent blog post: 'This world is but a canvas to our imagination.'

Mariuca,  March 14, 2009 at 6:17 AM

I’ll try not to Kim, thanks so much for stopping by! :)

Twinks,  March 14, 2009 at 8:55 AM

thanks Jean! woohoo!!! hehehe :*:*

Jean Chia,  March 14, 2009 at 11:06 AM

oic, debbs!! haha, AF quite nice mah!! lucky now ppls are posting everything at YT. that way u can watch tv programmes on YT, rite? :)

Jean Chia,  March 14, 2009 at 11:08 AM

hahahahaha... sure, OKB! :)

Jean Chia,  March 14, 2009 at 11:14 AM

wah, marzie!! i can't beleive that!!! i am no. 1 at MPG!!! woohooo!!! watch me dance the hokey pokey dance marzie!! :) :) :)

Jean Chia,  March 14, 2009 at 11:17 AM

aiyah debbs, one thing i dun like about replying frm email is that i cannot see the whole conversation. now that i have your comment like this: 'That's why la Jean hehehe...', i do not know what i've said before you. :P anyway, what were we talking about?

Jean Chia,  March 14, 2009 at 11:31 AM

:* twinks!! :)

Jean Chia,  March 14, 2009 at 11:54 AM

thanks, debbs!

Ane,  March 14, 2009 at 12:00 PM

Oh NO! Here comes Jean again, stealing my thunder! huhuhu lol! :)

Ane,  March 14, 2009 at 12:00 PM

It's really really close now, eh Jean? :)

Jean Chia,  March 14, 2009 at 12:09 PM

hahahha.. Ane, i thought i had no chance already, i was so happily chatting away that i didn't realize abt my score. Im so happy to know I am no 1 now!! woohoo!! :)

Jean Chia,  March 14, 2009 at 12:10 PM

Anyway, afternoon, Ane! Hope you're enjoying yr saturday! :)

Jean Chia,  March 14, 2009 at 12:11 PM

yes, it is, Ane!! :)

Ane,  March 14, 2009 at 12:16 PM

LOL the hokey pokey dance Jean? lol! :)

Ane,  March 14, 2009 at 12:33 PM

Woohoo! Congrats Jean! :) :* even if you beat me, again! :) Watch out
though, LJ's coming! :) lol! :)

Ane,  March 14, 2009 at 12:35 PM

Thanks Jean! :) I hope you enjoy your Saturday too! :)

Phatelara,  March 14, 2009 at 1:15 PM

Guess what, GP? CL replied my ticket and said that they can't see the CL widget on CnS! :(

Phatelara,  March 14, 2009 at 1:17 PM

Can watch OIAM on 8tv website, Jean...hehehe

Phatelara,  March 14, 2009 at 1:19 PM

Hehehe I don't remember la Jean what we were talking about, but it's ok lol!!

Phatelara,  March 14, 2009 at 1:20 PM

Wah, Jean and Ane fighting for number 1! I'll be cheering on yay!

Ane,  March 14, 2009 at 1:28 PM

LOL Debbs! Need to upgrade my camera to make sure I win! LOL! :)

Jean Chia,  March 14, 2009 at 4:02 PM

haha.. yes, Ane! u put yr right foot in, u put yr right foot out, u put yr right foot in and u shake it all about,... haha!! join me? :)

Love n Hugs from Genie Princess!

Blog Widget by LinkWithin

Red Hot Drops

I'm A Drop Star

Scent-sational Scent-sations

My Visitors

Bloggers Exchange

Vote for Mariuca

Recent Visitors

Blog Makeover by LadyJava Creations