Wednesday, July 15, 2009

June Top 10 Mariucans *


Before I forget, allow me to say a big THANK YOU to my Top 10 Mariucans for the month of June. It was a pretty slow month for Mariuca's Perfume Gallery seeing I was away for a week. When I got back from my vacation, I was engulfed in laziness throughout the rest of the month. I hope to do better this month of course and thanks again to all my visitors and friends who kept MPG alive and kicking last month! gelakguling

Last month saw the pretty Monica hogging the limelight by conquering both my TCM and TCO widgets! Thanks so much for your comment love Monica and I am so happy to crown you as my Jazzy Queen of June!
peluk


CONGRATULATIONS & THANK YOU

Monica - Jazzy Queen of June Award + 1000 EC credits + 1 FOC Ad
LadyJava - 500 EC credits
Shemah - 250 EC credits









Top Mariucan Overall
Monica - 1000 EC credits + 1 FOC Ad




MPG LOVES

62 comments:

LadyJava,  July 15, 2009 at 10:32 PM

=-O =-O =-O

LadyJava,  July 15, 2009 at 10:32 PM

yihaa... FC FC FC!!!

Phatelara,  July 15, 2009 at 10:33 PM

:* :* :*

LadyJava,  July 15, 2009 at 10:33 PM

Congrats Mon!!!

LadyJava,  July 15, 2009 at 10:33 PM

phew lucky still made it to top 10...heheheh

Monica,  July 15, 2009 at 10:34 PM

=-O =-O =-O

LadyJava,  July 15, 2009 at 10:34 PM

Can i have LLP here dearie.. thanks.. muahs!!

Mariuca,  July 15, 2009 at 10:35 PM

Which blog here LJ? :)

Mariuca,  July 15, 2009 at 10:36 PM

LJ!!! FC! SSG is back for real woo hoo! :)

Monica,  July 15, 2009 at 10:36 PM

:-[ :-[ :-[

Mariuca,  July 15, 2009 at 10:36 PM

You’re so fast today dearie! Good chop indeed! :)

marvic,  July 15, 2009 at 10:36 PM

yay..me also in the Hall of Fame ... :-D

Monica,  July 15, 2009 at 10:36 PM

wuahhh Jazzy Queen of June! thanks Mariuca!! :* :* :* :*

Recent blog post: Who wants to win a Louis Vuitton Neverfull Bag?

marvic,  July 15, 2009 at 10:37 PM

:-D :-D :-D

Mariuca,  July 15, 2009 at 10:37 PM

Hola Debbs! :)

Rizal,  July 15, 2009 at 10:38 PM

ishhhh monica sempat masuk dulu.. Haha.. tapi still awal dari marvic. adoi termengah-mengah lari kat sini. Lol!!

Anyway won, congrats for being a top dropper.

Congrats too, to all Mauricans.

p/s : Restnrileks is wondering : Do i have a chance now, since Madam BlogMaker is on action now. Oh no!! =-O

Recent blog post: WeBlog Popular 1Malaysia :Does Your Blog Have What It Takes To Win RM1000?

LadyJava,  July 15, 2009 at 10:38 PM

yelah so lucky.. coz only one star some more.. hehehe

Mariuca,  July 15, 2009 at 10:39 PM

Number 2 dearie, and I still owe u 1000 credits for being TFC at MD! Congrats! :)

Mariuca,  July 15, 2009 at 10:39 PM

Monica! :)

Monica,  July 15, 2009 at 10:39 PM

congrats to everyone!! 8-) 8-)

Recent blog post: Who wants to win a Louis Vuitton Neverfull Bag?

Mariuca,  July 15, 2009 at 10:39 PM

Rizal ha ha! :)

Rizal,  July 15, 2009 at 10:40 PM

yeer laaa.. too fast and too furious (dalam erti kata blogging) shall i say? tee hee

Mariuca,  July 15, 2009 at 10:40 PM

LLP it is and 3 points edi! :)

LadyJava,  July 15, 2009 at 10:41 PM

Hahahah Rizal..
I was lucky.. I saw the tweet.. went over and got it first.. lol.. hehehe..
so syiok.
Yihaa!!!!!
_____

Monica,  July 15, 2009 at 10:41 PM

thanks LJ! :* :*

Mariuca,  July 15, 2009 at 10:41 PM

Hello Marvic! :)

Mariuca,  July 15, 2009 at 10:42 PM

Hugsy Mon! :)

Rizal,  July 15, 2009 at 10:43 PM

ahahaa... Lj.. you better dont make me change to Gear 12 like Comment Frenzy macam last October 08. INgat Marzie yang sampai kontroversi tuu.. kekeke.. but that was madly fun. kekeke..

:-D

Recent blog post: Ekspo Beli Barangan Malaysia Di KLCC dan Buku Kraf Rotan

LadyJava,  July 15, 2009 at 10:43 PM

Hahah Rizal.
Lots to catch up ni!
_____

Mariuca,  July 15, 2009 at 10:43 PM

U are in the woosh woosh hall of fame Marvic, thanks for hanging out here last month YAY! :)

LadyJava,  July 15, 2009 at 10:43 PM

Yeay for 3points.. yes dearie.. LLP would be great!!..
Thanks a bunch!
_____

Mariuca,  July 15, 2009 at 10:45 PM

Congrats Jazzy Queen of June, love ya! :)

LadyJava,  July 15, 2009 at 10:45 PM

hahahah FnF.. lol!

Recent blog post: Getting Back on Track

Rizal,  July 15, 2009 at 10:45 PM

ahaaaa debbie dengan gaya cutenya.. just imagine.. gaya debbie menonggak dahu lepas tuu ngan mata kelip2..

cute tuu debbie.. :)

Mariuca,  July 15, 2009 at 10:45 PM

Now I owe u 2000 credits Monica ha ha! ;)

LadyJava,  July 15, 2009 at 10:45 PM

Wohoooottt.. number 2.. yihaa!!!!
_____

LadyJava,  July 15, 2009 at 10:45 PM

Hiya Debbs!!

Recent blog post: Seeking Stuff

Mariuca,  July 15, 2009 at 10:46 PM

Hugs Marvic, hope to see u back on the list this month. :)

Mariuca,  July 15, 2009 at 10:46 PM

I know right? * star only and out of nowhere SSG chopped! Hugsy LJ! :)

Rizal,  July 15, 2009 at 10:47 PM

ye laa.. me too.. saw the tweet.. sekali masuk jerr dah 3 orang chop.. nak kena komen mengadu ngan streamyx to throttle down your speed ni.. and monica's speed and debbie's speed.. and marvic n shemah and bem.. LOL!!!

Rizal,  July 15, 2009 at 10:49 PM

ahaaa... kali ni tak dapat masuk sambil flip hair laa.. nooo whoosh2x! for me.. tapi still tgh hullahup ni. :)

Mariuca,  July 15, 2009 at 10:50 PM

LOL @ Madam Blogmaker! Sure got chance Rizal, TFC oso still got chance he he! :)

Mariuca,  July 15, 2009 at 10:50 PM

Hahahahhahahahah Rizal! That was when I discovered the meaning of ROTFLMAO from Debbs! But now easier to mengomen cuase can use email kan? :)

Mariuca,  July 15, 2009 at 10:51 PM

Go LJ Go! :)

LadyJava,  July 15, 2009 at 10:51 PM

Hahahha.. alamak gear 12?!! Semput lah I nak mengejar.. lol!!!
_____

Mariuca,  July 15, 2009 at 10:52 PM

Ok off to eat my pizza now dearie, will put up ur badge later yeah? Bye!

LadyJava,  July 15, 2009 at 10:52 PM

Hahahha. really SSG eh? Lol!!! Yihaa!!!!
_____

LadyJava,  July 15, 2009 at 10:54 PM

Hahhahahahah Rizal.. nasib baik I tak guna wimaz lagi.. lol
_____

Rizal,  July 15, 2009 at 10:55 PM

Aha.. untuk mengechop.. tak boleh rely kat email.. sebab lambat.. kena tgk twitter. hehehe.. tapi lepas dah chop baru buleh ngomen pakai email.

LadyJava,  July 15, 2009 at 10:55 PM

Hahahha.. madam blogmaker indeed!! Lol!
_____

LadyJava,  July 15, 2009 at 10:55 PM

Go LJ Go!! Lol!
_____

LadyJava,  July 15, 2009 at 10:55 PM

Wokay.. off for Nandos dinner also.. ciao!!!
_____

Rizal,  July 15, 2009 at 10:57 PM

Oh tidak bahaya tuuu... kuang kuang kuang... still wanna use wimax ka?

Monica,  July 15, 2009 at 11:00 PM

haha..u owe me 2000 credits? take yr time Mariuca! :)

Recent blog post: Who wants to win a Louis Vuitton Neverfull Bag?

Monica,  July 15, 2009 at 11:12 PM

a new post is coming out soon! come chop k :-P :-P

Recent blog post: Who wants to win a Louis Vuitton Neverfull Bag?

Monica,  July 15, 2009 at 11:14 PM

i'm oso rushing to go out for dinner aiyoooo

Recent blog post: Who wants to win a Louis Vuitton Neverfull Bag?

Shemah,  July 16, 2009 at 12:39 AM

Yay!! I managed to get 3rd!!! :) thank you for the credits, marzie!! :)

Bill,  July 16, 2009 at 1:28 AM

Wow i cant believe it i made it last month wooo hooo :-D. Cograts to old the top droppers :) :)

Mariuca,  July 17, 2009 at 3:07 PM

Thanks and congrats Bill, hope to see you back this month! :)

Mariuca,  July 17, 2009 at 3:08 PM

Alamak, u just reminded me abt the credits, will be sending them today Shemah!

Love n Hugs from Genie Princess!

Blog Widget by LinkWithin

Red Hot Drops

I'm A Drop Star

Scent-sational Scent-sations

My Visitors

Bloggers Exchange

Vote for Mariuca

Recent Visitors

Blog Makeover by LadyJava Creations